Zwanger en WEL ingeent tegen mex. griep!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammamia, 7 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier gewoon hetzelfde Mamasu!

2. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Het valt mij wel op dat ie ietsje drukker is naja misschien voel ik hem nu wel beter dat kan natuurlijk ook. Denk niet zo zeer dat het te maken heeft met de mex.griepprik die ik gehad heb dat ie drukker is. HOOP IK!!!!

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik denk dat ik hem toch maar ga halen als het nog kan. Denken jullie dat ik over 3-4 weken de prik nog kan krijgen? Ik zal de dokter er van de week is over bellen.
    Ik vind het doodeng maar ik vind ook een eng idee om met m'n longproblemen straks heel erg ziek te worden.

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mamasu

Hij doet nog hetzelfde als voor de spuit hihi.

@ tania

Zou het gewoon proberen.

5. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Een dag na de prik en tot nu toe alleen een stijve bovenarm... verder geen rare bijwerkingen. Gelukkig maar!

xx

6. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    De kleine in mijn buik doet niet anders als voor de prik. Mijn buik is wel wat onrustig maar dit kan ook met de termijn van mijn zwangerschap te maken hebben. Had ik de eerste zwangerschap ook veel voorweeen. Heb niet het idee dat de mex gr prik dit veroorzaakt heeft.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    The day after hier en het enige wat ik voel is alsof er een blauwe plek zit en verder voel ik me kiplekker!!!

8. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Het is voor mij nu 2 dagen geleden dat ik de mex.griepprik heb gehad en heb vandaag nauwelijks nog last van mijn arm en ben ook niet meer zo hangerig en moe.

Nu hopen dat het zo blijft!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hangerig en moe heb ik eigenlijk helemaal geen last van, had ik wel verwacht eigenlijk.

10. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Gelukkig maar dat je er geen last van heb gehad. Is namelijk super irritant hahaha. K zie best wel op tegen de 2e maja.

11. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik heb zelf juist dat ik bijna uitkijk naar de tweede. Hoe meer bescherming, hoe beter...

(Natuurlijk met in het achterhoofd dat de mex. griep erger is voor mij dan mogelijke nadelen van de prik)

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb maandag de prik gehaald. M'n bovenarm doet geen zeer meer, wel nog wat hangerig, maar kan ook komen doordat ik weer een paar uur niet heb geslapen vannacht. Aan het beebje merk ik in ieder geval niks....nog net zo lekker druk als altijd...hihi

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Tweede prik krijg ik pas 11 dec, duurt nog wel even helaas..
    Dan ben ik wel al bevallen...

Mijn dochter moet in de week van 23 nov, het kan me niet snel genoeg....ze zit 1 dag in de week op het kdv en ben toch best bang dat ze daar wat oploopt...

14. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Dat is logisch dat je daar bang voor bent. Zou ik ook bang voor zijn als ik nog een kindje had en die zou nog niet gevaccineerd zijn. Je hoort immers toch veel dat er jonge kindjes overlijden.

15. hiranthi

hiranthi Actief lid

14 jul 2009
    109
    0
    0
    Eigenaresse illutic WebDesign
    Ik was in eerste instantie van mening dat ik het niet wilde doen, omdat evt. bijwerkingen op de lange termijn niet bekend zijn (voor de baby). Maar na het lezen van de eerste pagina's van dit topic (gisteren) en de grieppandemie website een beetje door te lezen heb ik besloten het toch wel te doen.
    Ik kom zelf niet zo erg veel in contact met mensen, maar het werk van mijn man heeft liever dat je gewoon komt werken (ongeacht of je M.G. hebt of niet) en hij is ook bang dat hij mij dus zou besmetten met M.G.

Ik ben liever nu even niet lekker door de vaccinatie, dan straks hartstikke ziek en wie weet wat daar de gevolgen van zijn..
    Heb vanmorgen dus de dokter gebeld en kan meteen vanmiddag terecht voor de eerste prik.

16. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Werken terwijl je M.G. hebt? Lekker hard van de werkgever van je vriend.

Ik hoop dat de prik je meevalt en dat je niet teveel bijwerkingen krijgt.

17. hiranthi

hiranthi Actief lid

14 jul 2009
    109
    0
    0
    Eigenaresse illutic WebDesign
    Ja, echt heerlijk.. D'r had iemand gebeld dat hij MG had en toen werd er doodleuk gezegd dat 'ie maar gewoon binnen moest komen.. :$
    Daarom heeft manlief ook liever dat ik me wel inent (en ik nu dus ook). Ik run zelf m'n bedrijf vanuit huis, dus zie niet zo veel mensen. Maar aangezien manlief in een grote fabriek werkt en dus wel veel in contact komt met anderen neem ik het risico liever niet.

Ja, dat hoop ik ook :) (en dat de kleine er nog minder last van mag hebben)

18. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    @Eliza/hiranthi: ook bij ons kun je dus gewoon komen hoor... en dan werk ik nog wel in een verpleeghuis. Daar wil je toch geen zieke mensen?!

19. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Een baas mag helemaal niet verwachten dat je komt werken als je ziek bent. Naja wel verwachten maar het is gewoon zwaar onredelijk. Daarbij steek je gewoon errug veel mensen aan met deze griep dan.

Mijn beebje is nog steeds lekker beweeglijk d us denk dat die er nie veel last van heeft gehad.

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik ben sinds vanmorgen om..

Vind het dood en dood eng. maar het idee
    dat ik heeeel erg ziek kan worden vind ik nog veel enger
    heb astma. dus het al snel benauwd..
    en ik laat demy wel enten. en vond het dan wel heel maf
    dat ik zelf dan niet ging. dus vandaar ik nu ook
    meden door dit topic morgen ochtend de prik ga halen
    Net even 0800 gebeld van ggd., en mijn man komt dus
    niet in aanmerking omdat de baby nog niet geboren is :S..
    is toch eigenlijk ook dom ook.. Morgn toch mar eens aan de HA vragen wat die er van vind..

Demy wordt ergens binnen nu en 2 wkn geent..
    lang hoor. liefste kreeg ze hem morgen ook..

Deel Deze Pagina