@ Ummkais Ik vond de naald ook niet echt scherp. Krijg elke week een spuit tegen vroeggeboorte.. en die naald die er bij de mexi op zat gebruik ik om de vloeistof op te zuigen.. en dan zet ik er een andere op om te spuiten. Volgens mij is deze die de dokter gebruikt heeft voor beide gebruikt. Kan zijn dat ze een adertje geraakt heeft of hem er niet helemaal recht uitgehaald heeft. Dan kan hij bloeden.
ik ben ook geweest vanmiddag, bij mij deed de prik ook wel even zeer, maar geen bloed, daarna branden het nog een beetje, maar nu nergens last van.
Ik word morgen ingeënt... Heb ook heel lang getwijfeld, voordelen/nadelen afgewogen. En heb toch besloten het te gaan doen!! Heb er genoeg over gelezen en ik denk dat ik er toch niet verder uit ga komen. Vestig m'n vertrouwen toch maar in de deskundigen... Niet dat al m'n twijfel nu weg is, maar je kan wel bezig blijven met dat 'ja nee-en' Ben alleen bang dat de prik zo'n pijn doet Mietje hé op naaldengebied... Liefs Laar
Hier alles nog steeds prima alleen wat last van de hormonen hihi maar dat ligt niet aan de prik. Het prikken zelf heb ik helemaal niets van gemerkt, terwijl ik normaal echt een mietje ben als het om prikken gaat. Ook heel geen bloed gezien.
Ik heb me gisteravond ook laten vaccineren. ik twijfelde, net als zovelen maar heb toch de knoop doorgehakt en nu blij dat ik het heb gedaan. Heb weinig last.De plek is alleen wat gevoelig verder niets.
HOi! Ik heb me gister ochtend laten enten! 5 min. ervoor nog janken of het wel de beste keus was! De dokters assistente nam uitgebreid de tijd voor me, heeft alles nog even op een rijtje gezet voor me, en liet mijzelf de keus om alsnog te weigeren.: - Kans op vroeggeboorte door de hoge piekenkoorts - Kans op longonsteking die moeilijk te behandelen is - En mijn huisarts had 2 verschillende inentingen, 1 speciaal met 1 stof minder. Deze is eigenlijk voor mensen die allergisch zijn, maar ze hadden meer binnen gekregen dan besteld, dus hebben ze besloten de zwangere ook deze inenting te geven. Gewoon voor de extra zekerheid. Ze kon me garanderen dat mijn kindje de vacinatie zou overleven, maar natuurlijk niet dat ze er geen blijvende schade aan overhoud, dat kunnen ze gewoonweg niet garanderen. Hunw aren er van overtuigt dat enten beter is dan niet. Ik heb het dus maar gedaan! Voelde er niks van, geen pijntje of bloed. Wel lekker beurs gevoel smiddags en vanacht! Lig op die kant te slapen, dus werd er steeds wakker van. Nu ook nergens last van! suc6 meiden, ik vond het echt een hele moeilijke keus, maar heb nu een keus gemaakt en ga er verder ook geen info meer over zoeken! Maakt mij alleen maar onzeker! kus miek
Heb 'm dus gister laten zetten. Deed nauwelijks pijn. Een halve dag later wat spierpijn en nu nog. Maar erg goed te doen. Succes allemaal!
Hier na een nachtje slapen alleen wat spierpijn in mijn arm en een blauwe gevoelige plek dus al met al mee gevallen..
Ik heb hem vanochtend gekregen, deed geen pijn, het was gebeurd voor ik er erg in had. Nu wel een beetje last van spierpijn in mijn arm, maar verder voel ik me goed!
ik heb hem ook gehaald. Heel tegenstrijdig gevoel maar toch gedaan. Mijn huisarts prikt niet met pandemrix maar met die andere forcetria. Volgens hem is dat beter. Dat heeft mn keuze bijinvloed en nu heb ik hem toch gehaald. Voelt alleen nog niet zo goed allemaal. Prik opzich was prima te doen. Nu wel spierpijn en een beurs gevoel. Maar that's it
Heej meiden, Wat fijn dat jullie positieve reacties hebben gepost op de prik!! Ik vind het toch wel eng, en dan niet alleen of ik een goede keuze heb gemaakt maar ook gewoon de prik zelf Wat vinden jullie, ik kan vanmiddag of maandagmiddag de prik halen. Voor m'n werk maakt het niet uit. Maar zou ik het weekend ziek op bed liggen want daar heb ik geen zin in (druk, leuk weekend gepland). Zou ik'm dan maandag halen? Dat ik desnoods dagje thuis ben van m'n werk?? Heel eerlijk gezegd vind ik dat minder erg dan verziekt weekend doordat ik slapjes op bed lig Wat denken jullie?
Ik ga me ook laten inenten. Ik werk in de zorg, ben zwanger en heb een kindje van anderhalf dat naar het kdv gaat. Mij iets teveel risico's om m niet te nemen.. moet alleen nog ff wachten ivm de griepprik die ik vorige week heb laten zetten. Ik mag m woensdag halen.
Ik heb de prik dinsdag gehad en heb er, behalve een paar uur een lamme arm, helemaal geen last gehad. En ik ben normaal gesproken toch wel snel vatbaar voor dingen, dus ik denk dat het wel meevalt. Groetjes, Marieke
Ik heb de prik gisteren gehaald en behalve een beetje beurse arm (alsof je een blauwe plek hebt), verder nergens last van. Ik zou m gewoon vanmiddag halen, dan ben je er lekker vanaf!
Ja, dat vind ik ook het grootste voordeel om't vanmiddag te laten doen, zodat ik er dan lekker vanaf ben!! Als jullie er geen van alle ziek van zijn geworden denk ik dat het bij mij ook wel mee zal vallen. Ga'm dan toch over half uurtje maar halen! Bedankt!
ik heb hem dinsdag laten zetten en ik heb helemaal nergens last van gehad mijn vriend ook niet, denk dat dat toch per persoon verschillend is.
Ik heb de vaccinatie ook gehaald en inderdaad ook nergens last van, behalve wat spierpijngevoel in mijn arm.
ik heb ook besloten om toch de vacciantie te nemen, ben er nogsteeds niet voor de volle 100% over eens, maar omdat ik ook in de zorg werk, is het wel verstandiger. Kom met zoveel verschillende mensen in aanmerking. Hoop dat het de goede keus is en dat de kleine gezond blijft... Morgen wordt ik geprikt.