nieuwe baan!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door stef82, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    yesss heb een nieuwe baan ga in februari beginnen!

Maar nu begin ik echt te denken om misschien de komende maanden een beetje rustig aan te doen zodat ik de eerste paar maanden echt goed kan presteren en 100 % voor mijn werk moet gaan! dus misschien even condoom , voor het zingen de kerk uit zodat ik niet zwanger begin!
    Of vinden jullie dat ik gewoon door moet gaan met klussen?

X

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik zou zeggen ga er gewoon voor. je weet nooit wanneer je zwanger bent. het kan binnen een maand zijn maar ook 1 jaar of langer.

3. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik zat vorige maand met dezelfde vraag. Ook ik begin in februari met een nieuwe baan.
    Na ook hier een topic op dit forum daar over geopend te hebben, was ik er van overtuigd om er gewoon voor te gaan (het kindje), want je weet toch niet hoe het loopt.

En zie hieronder het resultaat, ik weet sinds vanmiddag dat er een kleine op komst is!
    En ik ben er heel gelukkig mee!

4. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik zou gewoon doorgaan met proberen zwanger te worden. Als dat is wat je wil moet je je niet laten tegen houden door een baan. Dus lekker genieten van je baan en maak je maar niet teveel zorgen...

Gefeliciteerd trouwens :)

5. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Ook ik heb per februari een nieuwe baan en wij hebben het klussen even stopgezet. Nou jah veilig dan. Ik durf echt niet verder te gaan, mijn man studeerd nog en ik ben kostwinner ben zo bang dat ik mijn baan kwijt raak mocht ik zwanger raken (ga bij de overheid werken dus krijg een jaaraanstelling en daarna vast)
    We hebben besloten om er rond de zomer (juli-augustus) weer mee verder te gaan maar het doet me wel pijn. Ik wil zo graag. Maar ik kon deze baan gewoon niet lateb schieten ga er financieel gigantisch op voorruit.

Moeilijk, moeilijk

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wij zijn gewoon doorgegaan met klussen, 3 oktober positief getest en 16 oktober begon mijn nieuwe baan. is goed uitgepakt, ze hebben allemaal begrip voor mijn 'klachten'en ben door mijn proeftijd heen gekomen terwijl ze wisten dat ik zwanger ben.

dussuh gewoon doorgaan zou ik zeggen.

7. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    ja idd ga ook gewoon door! thanks voor alle reacties!
    enne sanna jammer maar als het beter voelt om even je baan voorrang te geven dan moet je dat doen en dan maar hopen op een wondertje in de zomer!

x

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik zou er inderdaad gewoon voor gaan maar houd er wel rekening mee dat het ook echt in 1x raak kan zijn ;)

Ik begon eraan met het idee dat het minimaal 3 maanden zou duren voor het zou lukken. Nou ik heb niet 1x gemenstrueerd. Spiraal was eruit en ik was pats boem zwanger :confused:
    Ben er ontzettend blij mee hoor maar moest het wel even verwerken hoor. Niet dat ik het achteraf anders had gedaan :) Maar houd er wel rekening mee dat dat ook kan ;)

In ieder geval veel succes met je nieuwe baan en met het zwanger worden!

9. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    ik denk dat je op je eigen gevoel af moet gaan, maar als het snel gaat, wees dan ook niet al te verrast als je tijdelijk contract niet verlengd wordt. Mag misschien niet meespelen in een beoordeling, maar het wringt natuurlijk wel bij een werkgever... (en ze zullen dit dus ook nooit als reden opgeven...)

Succes met je nieuwe baan en met zwanger worden!

Deel Deze Pagina