Zwanger en werken in de zorg.

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door 2g4e, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wij hebben gewoon ook een nachtdienst en ja zij kan ook mensen naar bed brengen maar als de een gaat wil de ander ook dus ineens wil iedereen achter elkaar naar bed.

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik werk in een appartementencomplex voor meervoudig beperkte mensen. Er wonen er 46. Ik werk alleen nachtdiensten en heb dus zorg voor 46 man oa stomazorg, wisselligging, bed brengen, toiletgang, en smorgens clienten wassen en uit bed halen.

Ben nu al gesloopt en weet niet hoe ik verder moet.

Ik werk alleen, er dus niemand. Ja een achterwacht die je kan bellen bij calamiteiten.

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier ook zwanger en in de zorg. Verstand op nul en gaan. Gaat het echt niet kaart het aan bij je leidinggevende. Wellicht hebben ze vervangend werk voor je.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap en werk'

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou dit vind ik ook niet verantwoord... pfffff.

6. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een gesprek aanvragen met de bedrijfsarts. Die kan beter bemiddelen. Als ik het zo lees kan je je taken die voor jou zijn weggelegd in de huiskamer gewoon blijven uitvoeren.
    Dat jij taken die niet tot jou takenpakket behoren niet kan blijven uitvoeren daarvoor 'hoef' je je niet ziek te melden lijkt me.

En wat je vertelde over jou collega, dat is toch juist goed? Je collega krijgt lichtere werkzaamheden en staat boventallig, dus gaat het niet dan gaat het niet. Daarnaast is er wel vervanging op de vloer...

Deel Deze Pagina