Hoi Girls, Klein vraagje.. de afgelopen weken (ben nu 34 weken ver) liep ik soms wel om de 10min naar het toilet.. madammeke zat echt mijn blaas als drumstel te gebruiken.. Maar het is nu al dag 3 dat ik niet vaak moet gaan :s Zelfs s morgens moet ik niet lopen (dat eerst wel het geval was..) is dit wel normaal? :s
Ik heb dat ook niet.. Al ben ik dan nog lang niet zo ver als jou, maar ik heb dit eigenlijk in heel mijn zwangerschap niet echt gehad. Ik heb alleen 's ochtends dat ik er uit moet om even te plassen. Verder heb ik de gehele dag geen aandrang ofzo.. Misschien komt dat nog bij mij? Ik vind het iig niet vreemd haha
Nee vind ik niet vreemd.. Kan zoveel redenen hebben.. Kleine kan nu anders liggen of minder druk op de blaas zetten... Je kunt wat meer zweten nu (logisch met dat weer van de afgelopen dagen), waardoor je zo meer vocht verliest... Je kunt wat meer vocht vasthouden, ook volkomen normaal in een zwangerschap... En niet iedere zwangere vrouw plast vaak hoor, ook al deed je dat eerst wel.. Ik plaste in het begin ook supervaak! Op het einde ook heel weinig... Begon bij mij ook rond de 33 weken ofzo dat ik minder plaste.. Geen redenen tot zorgen hoor...
Ik ben nu 36 week maar ik moet nog steeds verschrikkelijk veel, vaak en nodig!! Alleen al tijdens het slapen word ik al 3 a 4 keer wakker om te moeten plassen Dus ben eigenlijk stiekem jaloers hihi.
Ik heb nog helemaal niet gehad, gelukkig. Misschien is je kindje iets anders gaan liggen? Geniet er maar van
Ik word juist sinds twee nachten 's nachts wakker om een uur of half 6 omdat ik moet plassen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in mijn leven 's nachts opgestaan ben om te gaan plassen, maar nu dus wel. Ik denk dat je organen een beetje een eigen leven gaan leiden als je zwanger bent. Volgens mij is het normaal dat je toiletbezoek een beetje schommelt hoor.
dan ben ik toch een beetje gerust het is ook zo dat ik al enkele dagen niet veel meer kan eten :s baby zal wel te hard op mijn darmen/maag drukken :s krijg echt bijna niets binnen.. direct een vol gevoel... & ik heb sinds een uurtje een beetje menstruatie achtige krampen :s:s:s:s:s:s:s maar ik ga nog niet direct naar de gyna bellen in paniek... denk dat ze ondertussen beetje gek wordt van al mijn telefoontjes