Ik heb er zelf een via marktplaats gekocht voor 20 euro.Je kunt ook een gewone winterjas kopen met knopen. De knopen bij je buik kun je dan later open laten. Kun je hem na je zwangerschap gewoon door dragen.
Hier ook voor 25,- via marktplaats een mooie wollen winterjas (model trenchcoat) gekocht. Een straks gaat ie gewoon weer op mp!
Ik ben een enorme koukleum dus heb er wel 1 gekocht. Via h&m met korting voor 42 euro.. Daarna gaat hij of op mp of ik bewaar hem voor eventueel een tweede kindje
Ik heb mijn positiejas te koop staan: http://www.zwangerschapspagina.nl/positiekleding/538517-positie-winterjas-noppies-maat-l.html
Inderdaad marktplaats ! Ik ben half oktober uitgerekend dus maar heel kort nog. Ik heb een wollen poncho gescoord voor 8 euro. Hij is heel lekker warm. En staat ook nog eens heel leuk 😄
Ik heb bij de eerste zwschap (toen ook in feb uitgerekend, net als nu) wel een positiejas gekocht. Tweedehandsje via MP Die heb ik bij de vorige zwangerschap toch ook nog wel gebruikt, al liep de winter al op het einde toen ik 'm echt nodig had. Nu kan ik mijn gewone jas niet meer aan en heb ik een grotere maat fleecejas gekocht voor de tussenliggende tijd. In dec-jan zal ik denk ik toch wel mijn oude wollen positiejas weer aan kunnen. En daarna kan ik 'm weer op MP zetten Ze kunnen op MP er snel gaan, juist omdat bijna niemand lang zo'n jas nodig heeft en het dus zonde vindt. Want juist als je in feb uitgerekend bent (of beter: maart) heb je een groot deel dat je erg veel buik hebt wel in de koude maanden zitten. O ja, voor het dragen in draagdoek heb ik nu ook een wollen poncho, die heb ik ook eerder wel als positiejas gebruikt. Dat staat idd heel leuk! Kan je zelfs ook zelf maken, als je kan haken of breien
Ik heb toen ik zwanger was van de 1ste een te grote jas gekocht bij zeeman. Was toen uitgerekend in april. Ook bij mn 2de die jas veel gedragen. Nu ga ik hem ook weer dragen en dan is ie denk ik wel op en anders gaat ie in een zak voor arme landen.
Mijn zus heeft toentertijd een winterjas gekocht bij de zeeman en de grootste jas die ze hadden. Omdat ze het idd te duur vond om een nieuwe jas te kopen is daar gaan kijken.
Dankjulliewel. Heb marktplaats flink afgezocht maar amper jassen gezien helaas, laar staan in de goede maat. Heb S. Een poncho weet ik nog niet zo. Draag ik normaal ook niet dus dat is dan ook alleen voor de zwangerschap. Waar kopen jullie dat dan?
Meen je dat nou? Toen ik zocht stonden ze er vol mee! Ik heb ook een poncho maar die had ik al. Maar als het flink koud is ga ik het dat niet mee redden in de winter. Ja, kleine stukjes van huis naar de auto maar niet met de fiets of bij een stuk lopen.
Ik heb een nieuwe jas gekocht van mamalicious. ik ben uitgerekend,eind febr 2015. Dus een groot deel van de winter loop ik zwanger door en ook direct na de bevalling zal ik de jas nog dragen. Als je niet veel buiten komt zou je het op kunnen lossen met vesten ed maar als je elke dag buiten komt is een jas die normaal dicht kan ook wel fijn. Daarna kun je hem via mp verkopen voor minimaal de helft van de prijs. Dan valt het altijd nog wel mee
Die heb ik ook. Ik vind hem ook niet helemaal zitten zoals het hoort. Maar ik heb er een kussen onder gedaan en toen zat hij wel goed. Dus als ik straks mega ben in de winter zal hij wel beter zitten. Ik heb hem eigenlijk alleen maar gehouden omdat ik het een redelijk leuke jas vind. En ik er wel veel complimenten over heb gehad . Dus kennelijk is het een leuke jas hahahaha. Verder vind ik alle mooie jassen te duur voor zo'n korte periode. Of ze zijn betaalbaar en lijken op een slaapzak... vreselijk. Ik houd ook niet van zwangerschapskleding maar heb echt goede alternatieven gevonden. Heb echt goed zittende zwangerschapsbroeken gekocht. Mooi passende skinny's die niet afzakken. Lange basic t-shirts met lange mouw in verschillende kleuren (geen felle overigens, zwart, kaki etc.), geen zwangerschapsshirts. En een heleboel vesten. Lang, kort, dik gebreid, dun etc etc. Ook nog een aantal jasjes. Die kan ik straks mooi nog aan en zien er voor nu niet uit als zwangerschapstruien ed. Ik vind ook echt heel weinig mooi en voel me in het meeste echt niet fijn. Verder loop ik ook nog veel op mijn killerheels. Maar verwacht dat dat over een paar weken niet meer zo fijn is. Dus mijn booties staan alweer klaar . Kon bij mijn dochter op het laatst alleen nog maar Uggs dragen.. wat voelde ik me ongelukkig zeg . Had echt gezworen nooit Uggs te dragen, maar helaas waren m'n voeten zo dik dat ik echt niks meer paste :x.
Ik heb gisteren bij Primark een mooie jas gekocht. geen positie jas, maar een gewone, met het verschil dat het een overslagjas is met slechts twee knopen bovenin en de onderkant hangt dus "los". Ideaal en slechts 28.
bij de eerste had ik een jas met knopen, liet gewoon onderste knoop/knopen open en lange sjaal om die buik dan ook nog bedekte. Bij de andere 2 werd het mooi weer toen mn winterjas niet meer dicht kon. Vond/vind de positiejassen ook te duur voor die paar weken. (maar scheelt denk ook wel dat ik lang niet elke dag naar buiten ga)
Ik heb vandaag deze jas gekocht bij Zeeman voor 19,99, in een paar maten groter dan normaal: ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Dames jas Het ceintuur kan dicht boven mijn buik zodat het toch wat getailleerd blijft lijken en op de schouders werd deze gelukkig niet heel veel groter en ook de mouwen waren niet te lang bij een grote maat! In de winkel hebben ze ook grotere maten dan in de webshop.