ik word een beetje gek van haar

Discussion in 'Zwangerschap' started by lennylenn, May 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal!

als eerst wil ik jullie een hele fijne moederdag toewensen. laat je lekker verwennen vandaag.

en als tweede wil ik even klagen over mijn collega, die opzicht wel heel aardig is maar het begon al toen ze vorig jaar haar dochtertje kreeg. dag in dag uit moesten we aanhoren wat dat kind vandaag gegeten had wat ze deed hoeveel tanden ze had enz enz en dan niet heel eventjes neeee de heleeeeeeee dag door!!!! en mn kindje dit en mn kindje dat. ok goed,,maar nu is ze weer zwanger en ik ook (helaas in dezelfde periode) en nu krijg ik naast de verhalen over dr dochtertje ook nog eens alles te weten over hoe ze zich voelt en hoe deze zwangerschap zooo anders is al de vorige. en waar ze pijn heeft en O MIJN HEMEL ik word er serieus echt schijtziek van! de l*lt maar serieus echt de hele dag over niks anders.

en helaas is het weer zo iemand die snel beledigd is dus al zou ik haar op een nette manier duidelijk willen maken dat ik het niet erg vind om af en toe aantehoren om hoelaat kindje vandaag gegeten heeft en hoe ze zich vandaag voelt, maar de hele dag is een beetje te veel van het goede, zou mevr zo ontzettend kwaad en beledigd zijn. en owjaaa om het nog even erger te maken: ze is mn buurvrouw!!!!!!!

wat moet ik toch hiermee???
    mensen help me alsjebliefftttttttt

2. Mamavan

Mamavan Actief lid

Mar 27, 2009
    137
    0
    0
    Ik zou t negeren mischien helpt dat....
    En anders gewoon eens zeggen van "hallo ik ben ook zwanger en ik voel dit of dat"

mamavan

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Ik zou het ook negeren, een beetje wegwuiven... dan zal 't kwartje toch wel vallen?

4. lennylenn

ja dat heb ik vandaag geprobeerd..probeerde haar ook te ontwijken maar hielp echt niks.

en haar vertellen van wat ik voel moet ik al helemaal niet doen want gaat ze weer opnieuw vertelllen wat zij voelt en gevoeld heeft tijdens haar vorige zwangerschap.

heb stiekem aan mn collega (die de roosters maakt) gevraagd om ons zo min mogelijk samen in te roosteren. zij is er een beetje van op de hoogte en begon te lachen. hopelijk lukt het om deze laatste weekjes bijna niet meer met haar te hoeven werken.

5. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zou het zelfde even een weekje terug doen en kijken hoe zei het vind :p

6. nairam

nairam Actief lid

Oct 8, 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    poeh, lastig..
    je wilt haar, aan de ene kant natuurlijk niet kwetsen, maar aan de andere kant.... laat er alsjeblieft 5 minuten haar klep houden.....
    en als je begint met, ik weet dat je het vervelend vind, maar dit is ook vervelend voor mij, maar zou je ...
    of idd draai de rollen om, maar dan met alleen de vraag, 'wat zou jij ervan vinden, als ik de hele dag tegen jou, niets anders over dit of dat pijntje/ kwaaltje zat te (klagen) praten'
    Succes !!!

7. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

May 24, 2008
    137
    0
    0
    Ik zou het dus wel zeggen hoe beledegt ze ook word,zou gewoon zeggen vind je het mischien erg als we een x over iets anders hebben gewoon eerlijk zijn mischien valt reuze mee en zegt ze wel is goed of zo en is ze boos heb ze dubbel werk ja nie iedereen is zelfde haha

su6!!

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Zelf zou ik het denk ik gewoon zeggen. Dan is ze misschien even beledigd maar daar komt ze wel overheen denk ik dan.
    Gewoon duidelijk zijn dat je het daar niet de hele dag over wil hebben. Er zijn meer dingen dan alleen dat.

Zou het wel proberen. Ben jij de enige die er zo over denkt of doet iedereen dat?

9. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Zeg gewoon dat je het druk hebt of zo..
    Als mijn collega's mij irriteren dan zeg ik dat altijd gewoon.

Maar goed, mij maakt het dan ook niet zoveel uit of ze mij dan niet aardig vinden of zo. Als ze snel beleligd zijn, is het alleen maar makkelijk, dan praten ze tenminste niet meer tegen me :D

Ok ik werk wel ergens waarbij ik zelf kan kiezen waar ik ga zitten en ik zit niet bij degenen in de buurt waarmee het niet klikt ;)

10. lennylenn

goedemorgen allemaal!! :D

bedankt voor alle tips. ik ga ze toch uitproberen en als het niet helpt zeg ik het maar gewoon tegen haar..als ze boos wordt naja pech dan.

nee ik ben niet de enige die er zo over denkt. iedereeen op de werkvloer vind het irritant. dus het ligt gelukkig niet aan mij.

anaja ik zie dr straks weer..zucchhhttttt

11. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Haha klinkt als een heel trotste moeder die het hartstikke leuk vind om haar ei bij jou kwijt te komen :) Misschien betrap je jezelf er dadelijk ook wel op ;)
    Er zijn wel ergere dingen in de wereld denk ik dan...

12. lennylenn

da je trots bent op je kindje begrijp ik en dat je het liefst elke dag over hem/haar zou willen praten begrijp ik ook maaaaaaaaarrrr ik denk dat je al die verhalen beter bij je eigen familie kwijt kan dan bij je collegas. die zijn eerlijk gezegd toch veeel minder geintereseerd in je kleine dan dat je familie dat is.

nee ik ken mezelf goed genoeg en tuurlijk af en toe zullen ze ook van mijn kant horen van ooww weet je wat hij vandaag heeft gedaan..maar daar houdt het dan ook bij op. nu ben ik hartstikke blij dat ik zwanger ben maar alle verhaaltjes enz enz vertel ik dan toch liever aan mn zussen dan aan mn collegas.

maar idd er zijn ergere dingen in de wereled..maar dit is ook ontzettend irritant

13. Mystiqué

May 9, 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    heel lastig, ik zou denk ik haar verlopig dan even vermijden? :oops: aangezien ze ook nog je buuf is. doe alsof je t erg druk heb.als je er ziet aankomen en je heb geen zin loop de andere kant op, of doe alsof je gebelt word?! :oops: haha mischien hard maar ik kan je wel ergens begrijpen hoor, je zit zelf ook zo met een gevoel hé.. doe wat je gevoel je zegt.
    succes!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihi zo'n collega had ik ook... we waren toen ook tegelijk zwanger. Gek werd ik er van! Ze zei zelfs bij 15 weken steeds tegen haar buik: Kindje, trap toch niet zo tegen mama's ribben!!!!! HAHAHAHAHAHAHA om te gieren toch! Het was haar 2e zwangerschap en ze wist tegenover mij ook alles beter enzo... wacht maar af dit, wacht maar af dat, o en die bevalling.... gelukkig zag ik haar maar 1x per week, maar zelfs dan nog maakte ze me gek hahahaha

15. lennylenn

WATT?? hahahaha bij 15 weken whuahauhauhauhaaaaaaa
    en dat gedeelte maak ik ook mee..dat ik er helemaaaaal niks van afweet en lalalalaa.
    ik weet idd niks van een bevalling af want dit wordt mn eerste maar van babys weet ik juist heeeel veel. ik heb vanaf de eerste week dat de kindjes van mn zussen geboren waren op ze mogen passen (en er zat zelfs een tweelign tussen) dus ik weet aardig wat van babytjes maaar neeeeeeee volgens haar weet ik er helemaal niks van en idd precies wat je zegt. wacht maar af tot je dit wacht maar af tot je dat enz enz enz.

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihihi ja zwaar irritant he? Ik zie haar nu nooit meer, maar zo te lezen is ze ook nog eens je buurvrouw... kun je moeilijk blijven negeren natuurlijk....

Maareh, gewoon ene oor in andere uit! Je weet dus zelf allang dat je wel genoeg weet en daarnaast, natuurlijk moet je straks dingen leren! Wie niet??!! Dat is juist het leuke! En de bevalling, komt ook helemaal goed! Bij haar waren het 2 helse bevallingen, hier prima te doen en dat kon ze ook niet helemaal hebben volgens mij.....

ja belachelijk he, bij 15 weken! Moest echt keihard lachen toen!

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

misschien kun je het over iets heel anders gaan hebben. Of als ze weer begint doen of je opeens heel veel moet doen zodat je echt niet kan luisteren. Ik snap dat ze het goed bedoeld maar teveel is teveel. Ik zou ook stapelgek worden!
    Succes ermee!

Share This Page