Goede dag! Ik ben Anke en ik woon samen met mijn man in Almere-Buiten. Ik ben morgen 6 weken zwanger. Op 2 Maart kreeg ik een miskraam van mijn eerste zwangerschap. Maar gelukkig ben ik weer snel zwanger. Zijn er nog meer mensen uit Almere die zwanger zijn : Gr. Anke
hee ankje! HIhihi ik dacht reageer hier even,lijkt mij ook leuk om mensen uit almere te leren kennen die zwanger zijn. Hoe ist nu met je?? Mecha heel veel succes met zwanger worden,ik hoop dat het snel mag lukken! groetjes lisette
Hoi Daphne, Er stond meer in dit topic maar dat is verdwenen tijdens de verhuizing er wonen een paar heeel dicht bij mij. Hoe gaat het met de zwangere/een Volgens mij inmiddels bevallen dames
hallo flevolanders! hier is het redelijk begonnen hoor vanmorge vruchtwater verloren (nog steeds zo nu en dan wat aant verliezen) en zit vanaf 6uur vanmorge met voorweeen WOEHOE
ja ben bevallen Hij heet Damian en weegt 2805gram, moest geboren worden via keizersnee. Herstellen enzo gaat allemaal erg vlot want mochten dagje eerder naar huis
owwh gefeliciteerd jeetje wat een geluk en wat een kleintje whahah nog geen 6 pond jeetje zeg heerlijk meid van harte gefeliciteerd
Heeey!! Dit topic had ik nog niet eerder gezien!!! Ik ben ook zwanger en woon ook in almere! Wat grappig. Ik woon in Almere-Buiten in de seizoenenbuurt. Wie woont er een beetje in de buurt?
Hiiii dames, Leuk om met ander zwangeren in almere contact te hebben, woon zelf in almere buiten. Groetjes, sharmin87
Hoi dames, Ik woon ook in almere (stad). Ben nieuw hier op het forum, maar wat leuk om hier almeerse mama's tegen te komen . Zijn er nog meer? groetjes
hier lelystedeling, vast niet erg kom redelijk vaak in almere voor de bios en KFC die dom-lelystad niet heeft
Hoi, leuk dat er toch een paar reageren Ja ik ben blij dat ik nu de laatste 10 weken kan aftellen. Het begint zwaar te worden, maar het gaat ook best wel snel. Mijn dochter kwam pas na 41 weken. Ik hoop en denk dat ik dit keer bij 38 a 39 weken ga bevallen, mijn buik staat nu al op knappen haha. Maarja, we zien het wel. Roozjuh, is lelystad zo saai dan? Ik ken alleen Bataviastad, daar ga ik weleens heen met mijn man, maar de rest van lelystad ken ik niet.