Zwanger en woon in Almere

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ankje, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja bios is niks aan, die komt uit jaren 30 volgens mij :p en KFC hebben wij helaas niet, Mc Donalds zit totaal niet op fiets afstand en BK werk schorem die volgens mij high van de drugs zijn want elke bestelling die ik tot nu toe daar heb gedaan is fout gegaan.

Kwa winkels is t ook boring, alhoewel ze nu eindelijk beginnen met nieuwe winkels. Werd een keer tijd! Ook dit gat krijgt binnekort een H&M en sinds kort hebben we een bakker bart, subway, Sting en Expo

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Jep hier nog 1...
    In almere stad centrum......
    (dus enorm dichtbij de KFC, zeg zo'n 200 meter en t is veel..)

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    miekje, ik ben jaloers :p

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hahaha, nou niet doen hoor..
    In t centrum wonen is niet goed voor de financien soms... (ben ik natuurlijk zelf bij)....

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja dat is waar, je kan best wel redelijk shoppen in Stad, vergeleken met Lelystad :p Maar dan weet jij vast ook wel of je in Stad leuke (en goedkope) babykleding kan kopen??

Wij gaan 29aug op vakantie naar Mallorca en ik zoek nog zomer kleding in maatje 50/56. korte broekjes, rompertje in vorm van een polo, dat soort dingetjes

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    ehhh, geen idee of t er nu nog is.. er is overal uitverkoop.
    Ik haal geregeld kleertjes bij Hans Textiel, Wibra, H&M

af en toe wat bij C&A, maar das echt sporadisch

7. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hebben wij een Wibra en een Hans Textiel? Waar dan? Ik ken de stad dan niet zo goed als ik dacht. Ik woon hier pas drie jaar, maar toch haha.
    Ik haal babykleertjes/kinderkleertjes bij H&M, C&A, soms Zeeman die hebben af en toe ook wel leuke dingen en heel soms V&D maar dat zijn eerder pyjama's. Ik heb vorige week bij de Hema babykleertjes gehaald voor de eerste weken, en ook wat bij C&A.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    toppiej dankje voor tips

9. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Hallo allemaal!

Ik ben niet zwanger meer, maar woon wel in Almere, ook in Buiten. We hebben een zoontje van bijna 10 maanden.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Welkom

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wibra en Hans Textiel zitten in 't 'oude' gedeelte.
    Als je doorloopt vanuit het overdekte gedeelte, richting de MediaMarkt zeg maar.

Groet!

12. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ok, goed dat ik dat weet, dank je.

Mikatjuh, welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Wat doen jullie zoal. Zijn jullie werkende mama's of thuisblijfmoeders? Ik zelf ben thuisblijfmoeder, dat wilde ik bewust heel graag. Mijn man werkt fulltime. Ben van plan weer te gaan werken zodra de kids naar de basisschool gaan.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ook hier een thuis-blijf-mama. ook bewust voor gekozen, als reden: ik vind dat als je kiest voor een kind, het niet meteen bij een KDV moet 'dumpen' en vervolgens een vreemde jouw kind te laten opgroeien in een heel belangrijk 1ste jaar

14. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ik werk 3 dagen in de week en mijn moeder past dan op. Nu is het zo dat mijn vriend vaart en dan 6 weken van huis is en dan 6 weken thuis. In die weken dat mijn vriend thuis is blijft ons zoontje lekker bij hem.

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

ben hier al ff niet meer geweest woepss ff terug lezen :d

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal whaha sorry hoor weet ff neit waar ik op moet reageren :p
    wel leuk dat er zoveel zwangeren en pas mammas zijn in almere die ook op de site zitten :D

17. samenfit

samenfit Nieuw lid

24 aug 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Zo te zien wordt hier wel heel gezellig gekletst.
    Ik ben niet zwanger, maar woon wel in Almere Buiten, Eilandenbuurt, ik heb een dochter van 5 en een zoontje van 2 en geef BabyMassage Les bij kinderdagverblijf UK in de Brede School de @rchipel, misschien kennen jullie die school wel of gaat je kindje daar naar het dagverblijf?

Het leek mij leuk om jullie te attenderen op deze activiteit in jullie buurt aangezien dit ook een leuke mogelijkheid biedt om elkaar eens te ontmoeten! Ja toch?

De eerstkomende groep start op maandag 26 oktober om 09:15 uur, er is plaats voor 6 baby's. Mochten jullie enthousiast zijn of onderling met een groepje deel willen nemen dan is het ook mogelijk eerder te starten en een andere dag of tijd af te spreken.

Meer weten? Bel me gerust, ik doe het graag en met veel liefde en hoef er echt niet rijk van te worden, haha.

Geniet maar lekker van jullie bolle buikjes en lieve baby's,
    Groetjes, Tanya

www.samenfit.nl
    036-5351257 / 06-54955645

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lijkt me erg leuk, woon alleen in lelystad maar klets wel mee met jullie almere mama's

19. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Hier nog een as Almere mama :)
    Woon in tussen de vaarten, stad dus.

Deel Deze Pagina