Misschien echt een domme vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bilou, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar wanneer stoppen je borsten met groeien? :/ Ben pas 17 weken zwanger en hoop toch echt dat ze niet verder groeien. Vind het helemaal niet fijn zo.

2. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan je geen antwoord geven op je vraag. Ik denk dat het per persoon verschilt.
    Maar ik begrijp het wel hoor. Ik ben prima tevreden met mijn boezem en van mij hoeven ze ook niet groter, maar ja...hoort erbij ben ik bang. Laten we vooral hopen dat er daarna nog iets van overblijft haha.

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Bij mijn eerste zwangerschap groeiden mijn borsten de eerste weken het meest. Vanaf een week of 15 stopte het echte groeien. Mijn borsten zijn na de bevalling (en het stoppen met de borstvoeding) eigenlijk niet kleiner geworden. Nu bij de tweede zwangerschap zijn ze tot nu toe nauwelijks gegroeid.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier groeiden mijn borsten het eerste trimester ook het hardste en na de 20 weken was het -gelukkig- ook klaar, (van B naar E).

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha, vind het wel een leuke vraag! Ik denk tot een week of 18 dat ze groeien, dan stoppen ze, en vlak voor de bevallig gaan ze voller worden.

6. misa

misa Niet meer actief

Tja dat verschilt per persoon. Bij de ene groeit het bijna niet en bij de ander weer heel erg. Hier ging het beide keren ook heel snel in het begin, maar het bleef de vorige keer wel doorgaan eigenlijk. T/m na de bevalling en toen ging het pas heel langzaam weer minder worden. Niet handig hè....!
    Succes!

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

nou meid ik weet wat je bedoeld hoor, ook ik vind het helemaal niet meer leuk met die groooote (.)(.) :$
    Hier met week 8 van 75E naar 75 H dat zijn dus geen grappen.
    Toen een poos stil gestaan nu zit ik op 80/85 I en hoop dat het daar bij blijft echt.
    Ze wegen zo zwaar op mijn buik als ik geen bh aan heb niet normaal plus ik vind het lelijk:)
    Manlief gelukkig niet;)

groetjes paula

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nou ik dacht dat als ik zwanger zou zijn ik eindelijk ook een volle grotere cupmaat zou krijgen als maatje B.

Nou ik ben 16 weken, borsten zijn NIETS gegroeid, doen geen pijn, die dingen doen helemaal niets.......

Maak ik me weer druk om..Als ik straks bv zou willen geven, dan kan dat straks niet eens??

9. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    t eerste trimester groeide ze bij mij een maat.
    daarna waren ze nog wel gevoelig (als groeipijn)
    maar geen groei meer gehad.
    tot aan de stuwing :$ toen sprong de striae er meteen op:x

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bij mijn eerste zwangerschap groeiden mijn borsten pas na de bevalling door de bv. Nu ong. 1 maat gegroeid.

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Bij mijn eerste zwangerschap, was dat pas echt in het laatste trimester. Bij de 2e was ik bij 8 weken al één maar gegroeid. Bij de 3e niets en nu is het afwachten. Moet zeggen dat er na de bevalling weinig van over is gebleven :(.

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Dat wat zij zegt :) alleen ging ik van C naar E inclusief fijne straie (maar had ik ook al op mijn borsten hoor). Ik vind het LELIJK en hoop echt echt echt dat ze straks (na de borstvoeding uiteraard) weer kleiner worden, want cup E bij maatje 36 vind ik echt geen gezicht. Desnoods theezakjes kan me niet schelen maar wil van die grote cup af.

En ik kotste mezelf helemaal leeg, alles kromp, had amper nog maatje 34 over echt tot ziekenhuisopnames aan toe en die tieten maar groeien :$

13. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij 1ste flink waren mijn boezem flink gegroeit maar dat had ook te maken omdat ik zoveel was aangekomen( woog 58 en op het laatst 90 kilo)
    (wel alles weer kwijt gelukkig):)
    En ondanks die dikke boezem wilde de borstvoeding niet!

Bij mij 2e was mijn boezem helemaal niet gegroeit.

En nu ben ik zwanger van de 3e en mijn man zegt jaja ze worden wat groter,maar ik zelf merk er niet veel van!

Al hoop ik dat ik nu wel weer wat krijg want het is niet veel meer haha beetje theezakje efect :p

14. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    Bij de eerste zwangerschap zat ik al vrij snel op cup F in plaats van C. Hier ook maatje 36 en vindt het echt niet mooi! Het maakt je zo raar breed van boven. Als je tegen mn rug aan kijkt, zag je mn borsten er aan de zijkant uitsteken. Geen gezicht. BV werd ook lastig door het gewicht. Ging vaak gewoon aan tafel zitten en liet mn borsten op tafel liggen, waardoor ik alle mogelijkheid had mn zoontje eromheen te bewegen. Vind en vond het echt een verschrikking. Pfff als ik foto's zie waar het op staat... te erg! daarna is er ook wienig van overgebleven. Terug gezakt naar een D cup maar zo slap als t maar kan, terwijl ik toch altijd best blij was met mn borsten.... vroeger.

Nu zijn ze wel wat steviger weer nu ze weer groeien... F heb ik zeker al weer bereikt, maar draag nu een groei beha omdat er anders niet tegen op te slepen valt. wil niet eens weten hoe ze nu uit de strijd komen. Sinds de vorrige keer is m'n huid helemaal gevoelloos geworden. Wou dat ik het geld had om na de BV er iets aan te laten doen want vindt het echt heel erg.... (stoppen met groeien, na 5 maanden BV)

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Jawel joh! 98% van de vrouwen is in staat borstvoeding te geven, die 2% is maar een heel klein percentage die niet kan voeden ( Operaties en medicijngebruik erbuitengelaten ) Ook met heel kleine borsten kan je prima voeden!

16. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Bij mij beginnen ze nu echt flink te groeien... Vanaf week 8 begon het ongeveer, maar nu gaat het los lijkt wel :D
    Kwam er gister achter dat een trui, die me 2 weken geleden nog lekker zat, me nu toch echt te krap is geworden van boven. Hoop trouwens wel dat het na de zwangerschap weer ff minder wordt, had juist mn borsten laten verkleinen zo'n 8 jaar geleden :p

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ik heb met week 10 mijn eerste meegroei BH gekocht. Die pas ik ondertussen niet meer, loop nu in van die ahh brah's rond omdat die ook erg lekker slapen (en ik al flink lek snachts) maar daar begint ook steeds meer borst uit te piepen. Ik begon dan ook met een F/G cup voor de zwangerschap, wil niet weten welke maat ik nu heb. Hoop dat ik straks nog een beetje leuke voedingsBH's kan vinden....

18. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn borsten zijn vooral het eerste trimester gegroeid van B naar D cup...toen dat was gestopt, gingen daarna mijn tepels nog even uitbreiden, dat vind ik persoonlijk wat minder...Ben benieuwd hoe ze er straks uitzien na mn bevalling. Intussen kan je er zelf eieglijk niets aan doen helaas..

19. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik vind het tot nu toe nog wel leuk dat ze groeien eigenlijk :D ik heb een bescheiden B cup en ze zijn wel iets voller nu, maar nog niet super veel gegroeid. Jammer dat ze niet blijven na de bevalling hihi.

20. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo te horen is het bij iedereen anders. Ik had altijd een 70B en draag nu een 75D, Die eigenlijk nu weer te klein is, want de halve borst hangt er weer buiten.

En het is inderdaad niet mooi als je een maatje 34/36 hebt en dan zulke borsten. Ik ga deze week maar een shoppen voor een nieuwe bh. Misschien een meegroei bh. Waar kan ik die vinden?

Ach we kunnen er niets aan doen helaas. Ik zie wel hoe het loopt, maar ben stiekem wel aan het wachten tot ze eindelijk eens stoppen met groeien.

Deel Deze Pagina