Voel me vandaag iets beter de andere dagen zo moe geweest dat ik niks in huis heb gedaan en nu voel ik me iets beter dus neem t er even van om me huis te doen.alleen ga wel vaak zitten haha.en verder opgezette buik en onwijs pijn me boobs dat is gewoon niet leuk meer zijn aan t exploderen.haha nee ik wil wel ZH bevallen meer omdat ik dat prettig vind en al die zooi niet in huis heb dan.en bij me eerste heb ik er 42 u over gedaan en ging alles mis bv ruggeprik die niet aan sloeg enz veel bloed verloren dus ga lekker t zh in ben toen Rode kruis bevallen dus denk nu dat ik dat ook weer wil. wil jij weten wat t word?
Ja wil het graag weten Bij onze zoon (bijna 9 jaar) wisten we het niet. Ook bij de zwangerschap van onze dochter (die is overleden) wisten we het niet, maar toen wilde ik het al graag weten, maar manlief niet. Die heeft deze keer gewoon pech, ik moet en zal het weten Jij??
Bij de eerste wisten mijn toenmalige vriend en ik het geslacht niet.. wilden het als verrassing houden.. was erg leuk.. had mn kindje al 10 minuten vast toen ik eindelijk eens afvroeg of ik een zoon of dochter had! nu wil ik het eigenlijk ook niet weten, maar gezien onze situatie is het wel zo makkelijk, dus gaan we het wel vragen.. Ik ben van de eerste thuis bevallen, en wil dat deze keer weer gaan doen! de zooi ruimt de kraamverzorgende voor je op. ik werk zelf als kraamverzorgende, en weet dus dat de zooi vaak best meevalt. het enigste is dat er in een kraampakket soms net te weinig matjes zitten. ik zorg dus tegen die tijd voor extra matjes.. zodat ze netjes kunnen werken
Oh dat is makkelijk dat je zelf ook kraamverzorgende bent Ik mag niet eens thuis bevallen al zou ik dat willen. Ik heb factor 8 SVL en moet dus op medische indicatie in het ziekenhuis bevallen.
hoi meiden welkom allemaal!!! Ik ga zwangerschaps yoga doen en morgenavond is mijn eerste les van 20.30-21.45 uur (begint wel laat vind ik...lig soms namelijk al om 9 uur op bed omdat ik zo moe ben) bij De YogaStudio Ik woon op Raaphorstlaan. Ik twijfel om thuis of ziekenhuis te bevallen (en dan in het Reinier de Graaf). Ik hoor goede verhalen over thuis bevallen maar omdat het mijn eerste kindje is twijfel ik....straks trek ik het niet en wil ik TOCH een ruggenprik...sja dan heb ik pech...of er zijn complicaties en dan moet ik ALSNOG naar het ziekenhuis...hmzzzz
Reinier de Graaf is toch niet meer in Den Haag? Dan is je baby geen Hageneesje Yoga krijg ik normaal al overalpijn van dus daar ga ik nu zeker niet aan beginnen haha, ik ben zo a-sportief, zelfs Yoga is al vermoeiend
@WmvSS, nee dat klopt haha maar ik ben zelf ook in Reinier de Graaf geboren en ben bekend in dit ziekenhuis (wegens dingen uit het verleden) dus voelt redelijk vertrouwd...sja geen hageneesje nee..... nou ik heb gister de eerste yoga les gehad...leuke meiden en het was helemaal niet zo zweverig allemaal..maar of het echt iets voor mij is haha..ik weet het niet hoor
Hey meiden Fijne mamadag. Hoe is t met iedereen hier mega druk met de tuin die afmoet vandaag en vanaf morgen voor bereidingen voor mr. Verjaardagsfeest as zaterdag. Ik lig nu heerlijk in bed ontbed door dochterlief envriendlief word gemaakt.
Heyyy meiden, hier ook een aanstaande mamma uit Den Haag! Wat leuk zeg dat daar ook een topic voor is! Ik had zelf graag thuis willen bevallen ook al is het mijn 1e, maar ik woon 3 hoog dus dat mag niet. Daar baal ik best wel van. Maarja, sommige dingen heb je nu eenmaal niet in de hand!
Ah het topic is weer omhoog geholpen Hoe is het met iedereen? Hier gaat het wel goed geloof ik .................. heb sinds vorige week woensdag bruinig slijm met afvegen en soms ook wat in mijn slip. Heb afgelopen maandag met 9 weken een echo gehad en alles zag er goed uit. Waar het bruinige bloed vandaan komt weet niemand. Iedereen zegt dat het geen kwaad kan, maar mijn laatste 5 zwangerschappen zijn allemaal met bruin bloed begonnen en al die kindjes ben ik verloren, dus vertrouw het niet echt, maar kan niets anders doen dan afwachten.
Ah WmvSS, heel veel sterkte! Ik hoop dat het dit keer iets is dat betekenisloos is en dat je beebje gewoon lekker blijft zitten waar het veilig is! Probeer een beetje afleiding te zoeken, want of je je nu wel of niet zorgen maakt, het loopt toch zoals het loopt, daar kunnen we helaas niets aan veranderen!
ahhh jeetje zeg, balen...maar blijf hoop houden! Het moet toch een keer goed gaan en gelukkig heb je maandag wel een goede echo gehad!! Wanneer heb je weer een echo? Hier alles goed..pfffffff maar wat een hitte heh!!!! Heb vandaag asociaal veel geshopt hahaha maar wel allemaal koopjes en voor mezelf een keertje in plaats van voor onze kleine uk hihi. Fijne avond iedereen!! Kuss
Hoest met je bruin verlies ik heb er ook al 2.5 week last van 22 mei "spoed" echo gehad en was ook alles in orde. Heb t nu me vlagen dat bruinige dan wel dan niet. Mijn Vk zei dat ik Michiel gevoeliger baarmoedermond op. Omdat ik t bij me eerste zw 9 mnd lang heb gehad. Ik weet hoe hè je voelt.
Lief dat jullie naar me vragen. Het gaat eigenlijk wel goed, sinds 3 dagen geen bruin verlies meer. Vandaag 10 weken zwanger, 19 juni de volgende echo. Heb al 2 zwangerschapsleggings gekocht gaat hard met de buik Hoe is het met jullie?
Gelukkig dat hè niet meer gehad heb ik eb 19 juni ook vlg echo spannend hihi Hier ook geen bloeden meer gelukkig. Morgen Vk ben benieuwd Ik heb zw bh gekocht me eigen bh's kon niet meer me booobs exploderen. En heb vd week een broek gekocht niet zwangerschap roek maar wel een die ik nog langgggg aan kan ook met buik.
Ik heb inmiddels mijn 1e echo gehad en ben nu 11 weken en 1 dag. Het kindje lag heerlijk te slapen en ik vond het echt heel erg bijzonder om te zien! Ik was weleens eerder mee geweest met iemand die een echo kreeg, maar nu ben je het zelf en dat maakt het meteen heel anders! Echt mooi om mee te maken!
Fijn dat je zo,n goede echo hebt gehad, super! Ja als je het zelf bent, dan ben je ook meteen verliefdop dat kleine spruitje
Gaat goed hoor! Ik heb de afgelopen paar dagen lekker lopen showen met mijn echo foto bij een paar familieleden! Dat is echt zo'n heerlijk geniet moment hihihi! Hierbij een klein fototje dat ik ook al in een paar andere berichten heb gepost: