Hoi ladies, Misschien sta ik wel op het punt om een oer-stomme vraag te stellen, maar ik waag het er maar op . Als ik moet plassen en ik houd het te lang op, dan krijg ik echt buikpijn op het moment dat ik dan eindelijk ga plassen. Het is geen blaasontsteking, het is echte buikpijn. Komt dit omdat mijn blaas misschien al minder ruimte heeft door de zwangerschap?? Ik maak me er dus eigenlijk ook geen zorgen over, maar ben gewoon benieuwd.
Ik heb dit in het weekend ook gehad en had mijn plas eigenlijk niet te lang opgehouden... Dacht in eerste instantie aan blaasontsteking, ook omdat de urine wat troebel was. Maar gisteren was alles weer normaal. Geen idee wat het kan zijn...
Hai!! Stomme vragen bestaan niet Logisch dat je ineens een beetje bezorgd word... hihi omdat je baarmoeder groeit drukt het op je blaas en daarom krijg je idd last als je het ophoudt.. Ehhhm ik wil je een tip geven... Probeer het ophouden alvast af te leren op een gegeven moment kan het ineens gebeuren dat je het niet zo goed meer voelt dat je moet plassen en kan het zomaar gaan lopen.. heb er ervaring mee hihi... dit gebeurd vaker als ik het probeer even op te houden en dat is laatst dus fout gegaan midden in een winkelcentrum in Spanje hahahaha
ik heb dat ook steeds. En probeer echt steeds te gaan plassen, maar soms moet ik na een uurtje al weer zo nodig! Vooral smorgens vroeg, na de nacht heb ik het met regelmaat..
Drink je verder wel genoeg? Ik merk aan mezelf dat als ik niet genoeg drink, dat ik dan ook last krijg van mijn blaas. Nou ben ik zelf wel erg gevoelig voor blaasontsteking, dus drink ik echt die 2 liter op een dag. Soms blijf je inderdaad naar die wc lopen, maar beter teveel dan te weinig.
Thanks voor de antwoorden. De meeste van jullie denken dus ook dat het te maken heeft met het minder ruimte hebben van de blaas. @ Belliebel: Ja, ik drink verder genoeg. Liters thee gaan er doorheen, haha. Wel irritant dat ik dan dus elke keer moet plassen. En dat is ook het probleem. Ik wil dan eerst wat dingen afmaken op mijn werk, voordat ik wéér naar de wc ga. @ Soraiia: Ik ga je tip ter harte nemen en gewoon direct plassen. Ik wil echt niet in eens midden op straat of in de auto op weg naar huis in mijn broek plassen .
idd direct plassen...van het te lang ophouden kan je incontinentie verschijnselen krijgen...je kan het daar zelfs erger mee maken...dat je het idd later niet goed meer kan ophouden en de controle zomaar verliest en dat wil je echt niet in het openbaar meemaken hihi. Groetjes, Miranda