Hallo allemaal, Op dit moment ben ik 30 weken zwanger, helaas ben ik door omstandigheden alleen. Ik kwam er nl. pas achter dat ik zwanger was toen ik al 14 weken ver was. Met mij ex was het toen al uit (na 3 jaar), ik heb het hem wel verteld. Maar helaas drong hij telkens aan op een abortus en toen ik dat niet deed werd hij heel erg boos en was mijn meisje een kankerkind (dat waren echt zo'n woorden). Daarna trok hij door invloed van andere telkens weer bij, maar als het er op aan komt geeft hij niet thuis. Het is zó frustrerend om telkens uit te leggen als iemand vraagt; en waar is de vader? En dat ik maar moet doen alsof ik niet boos en het me niets kan schelen.. Maar ik ben ZO boos en het frustreert me enorm dat hij overal mee wegkomt en nu zelfs een nieuwe vriendin heeft Ik woon op dit moment bij mijn ouders en gelukkig steunen ze me goed, maar dat wil niet zeggen dat ik me niet bij tijd en wijle zo enorm alleen voel.. Hoe gaan jullie hiermee om?
Ik herken je gevoel! Zit in een soort gelijke situatie. Woon bij mijn vader, ben bij de papa weg gegaan toen ik 4 maanden zwanger was, ben nu ruim 30 weken ook. De papa zou er zijn, maar hoor niks meer van hem, allemaal leugens en loze beloftes. Ik voel me, zo af en toe, zeker naarmate de bevalling en de kleine dichterbij komen deste meer, alleen. Ook de boosheid herken ik. Hoe ik er mee om ga, is proberen mijn gevoel een plekje te geven, als ik moet huilen, dan maar huilen. En te praten met de mensen die er voor mij zijn. Dat neemt dat gevoel dat je iets mist niet weg, maar toch helpt het mij wel iets. Meer kan ik je niet vertellen, hoop dat je eruit komt. En als je is wil praten kan je me altijd pben.
Welcome to my world.. Hier ook zo'n beetje dezelfde situatie en god wat voel je je dan alleen he? Ik ben ook ongepland zwanger geraakt, ex wilde het kindje niet en heeft me hemel en aarde belooft als ik het weg zou laten halen. Geen haar op mijn hoofd die hieraan dacht. Daarna kwam uit dat hij me belazerd heeft en nu ziet hij ook weer een of andere sloerie. Ik weet ook niet hoe ik hiermee om moet gaan. Het doet zo vreselijk veel pijn. Vandaag heb ik hem laten weten dat ik geen contact meer wil, helemaal niet meer. Denk dat dat de enige manier is om er overheen te komen.. Meiden, sterkte ermee! Kunnen we niet een topic openen voor alleenstaande moeders met een stelletje loosers van exen ?
@nita.. dat topic is geopend! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=81&t=149502&p=4780810#p4780810