@ xaph: zo te lezen heb je een zware zwangerschap gehad, maar je wist waarvoor je het deed. Nu kan je in ieder geval genieten. @ Misoh en sappie: bedankt voor jullie reactie. Dus jullie waren net als ik 12 jaar toen ze ontdekten dat jullie het hadden. Er zijn best veel mensen die het hebben en niet eens weten. @ Marre: jij ook bedankt voor je reactie. Iedereen ervaart het dus anders. Ik ben erg blij met jullie reactie's, want weet nu wat me misschien te wachten staat. Heel erg bedankt iedereen.
@ sannie: het hyperstadium van de Graves kun je inderdaad aan voorbij gaan. Blijkbaar wordt niet iedereen belachelijk hyper, alleen een beetje en komen de klachten pas nadat de schildklier te langzaam gaat werken. In het gezin van m'n moeder hebben 5 van de 6 kinderen Graves. Leeftijd waarop ze het kregen varieert van 12 (mijn moeder) tot 45 (een tante van me). Er is ook 1 tante die pas merkte dat ze Graves heeft toen de schilklier te langzaam ging werken. (Te langzaam gaan werken op de lange termijn, dus jaren nadat ie te hard is gaan werken, is een normaal verschijnsel bij Graves heb ik geleerd tijdens mijn opleiding MBRT)