En jij was bang om een aansteller te zijn. Je was gewoon doodziek. Gelukkig gaat het weer de goede kant met je op. Lekker uitrusten en vee sterkte meid.
Nou Maartje, gelukkig gaat het weer iets beter! Goed naar je lichaam luisteren en lekker thuis aansterken. Wat een ander ervan vindt, is hun probleem! Veel liefs en doe rustig aan Manuela
he meid wat schrikken zeg! fijn dat je weer thuis bent en nu lekker rustig aan doen hoor, laat die mensen maaar praten, je moet nu aan jezelf en je kleintje denken!
Hihi, Elmo, je let niet op hoor! Speciaal voor jou (en alle andere lieverds hier); het gaat redelijk goed met me. Voor het ziekenhuisverslag moet je een klein stukje terug scrollen of bij de oktobermama's kijken. Vanacht mijn eerste nachtje thuis en wat een verademing was dat! Lekker in mijn eigen waterbedje naast mijn eigen mannetje! Vanmorgen wel weer heel erg misselijk, maar de zetpillen doen hun werk, dus ik hou alles binnen. Elk uur wat drinken (met moeite) en verspreid over de dag af en toe wat proberen te eten. Manlief doet er alles voor om mij te laten eten en heeft de koelkast volgestouwd met alles wat ik misschien wel weg krijg, de schat. Ik heb net de Vk gebeld en mag 8 maart heen. Ik hoop dat zij me toch nog een echo aanbiedt, want tot 20 weken niks, dat houd ik niet vol hoor! Ik ben trouwens wel erg duf van de zetpillen en mag ook niet auto rijden, maar daar staat mijn hoofd toch nog niet naar. Zo, nu weer even concentreren op een half broodje. Bedankt voor alle lieve berichtjes en het medeleven. Liefs, Maartje
hoi, Ik weet precies hoe je je voelt, ik ben in mijn 9e week en zit al 3 weken thuis..ben de hele dag misselijk en moet overgeven soms diarree... En hoofdpijn.... Ik ben juf en kan dus niet zo voor de klas, de bedrijfsarts was heel begripvol en zei dat het weinig zin had om zo voor de klas te gaan staan.... Ik voel me wel heel schuldig, want mijn collega's hadden eigenlijk helemaal geen klachten en ik tja ik alleen maar.... Ik moet vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een 2e echo...en ik las net dat het bij een aantal in de 9e week spontaan over was, dus ik hoop dat dat bij mij het geval in de 10e week is.... Hoop dat het bij jou ook gauw beter is.. Iedereen zegt idd geniet ervan en het hoort erbij, maar leuk is anders... Nou heel veel sterkte en ja we moeten toch ook maar proberen te genieten... liefs Dre
Ja heel erg herkenbaar En indd al die mensen die roepen, het hoort erbij.. hahaha heel irritant! Ik ben ook extreem misselijk geweest.. zo misselijk dat je niet meer kon zeggen dat hoort erbij.. in 2 weken tijd zes kilo afgevallen.. vocht nodig gehad etc. Ik heb emesafene geslikt en ben op regelmatige tijden gaan werken (werkte onregelmatig) Maar helaas de hele zwangerschap misselijk geweest.. hopelijk is het echt met 16 weken over bij jou! en gewoon lekker rustig aan doen!
Het gaat inmiddels iets beter. Dat wil zeggen, ik heb de emesafene afgebouwt en ben afgelopen zaterdag helemaal gestopt. Heb sindsdien nog niet gespuugd, dus dat is mooi. Helaas blijf ik megamisselijk. Ik eet nu de hele dag door kleine beetjes en probeer vooral om mijn vocht te denken. Mijn gewicht is nu stabiel, dus het zal bij een verlies van 5 kilo blijven. Ik ben vandaag voor het eerst sinds een ruime maand weer op mijn werk geweest. Dat wil zeggen; mijn beste vriendin heeft me erheen gereden. Ik heb vertelt waarom ik thuis zit (mijn collega's wisten dat nog niet, mijn baas wel) en een kopje thee gedronken. AL met al een half uurtje en toen weer snel naar huis! Ik hoop dat ik na de 12 weken echt snel opknap, want ik heb er schoon genoeg van.
Jeetje meid das niet niks dat je je zo beroerd voelt! Misschien kleine troost dat het maar tijdelijk is maar goed,je zit er nu wel midden in dus t zal je weinig helpen denk ik Hopelijk ga je je snel beter voelen!
Niks aanstellerij! Je bent bijlange na de enige niet die er zo beroerd van is. Is trouwens een goed teken, die misselijkheid, wist je dat? Wil zeggen dat je lichaam enorm z'n best doet om het vruchtje in je buik te houden! Ik hoop dat je snel minder klachten krijgt, het is echt niet leuk, dat weten we allemaal... Maar je krijgt er wel iets héél moois voor in de plaats hé
Ik heb het tot de twaalfde week ook gehad. Ik ben toen kleine beetjes over de hele dag gaan eten, en dan was het nog te doen. Ook net voor het slapen gaan, en 's nachts werd ik standaard wakker, en moest dan weer wat eten. 's Ochtends voordat ik uit bed stapte eerst wat eten, anders werd ik zwaar beroerd. Eten ruiken, laat staan koken was niet te doen. Mijn man heeft toen gekookt Maar met 12 weken was het bij mij over.