Dag lieve meisjes, Lang op gewacht, lang op gehoopt. Lang voor gevochten, lang voor gestreden. Diepe dalen... ...rivieren vol tranen.. ...veel verdriet... ...en nu... ...nu kunnen we het bijna niet geloven! Maar ik zeg het toch! IK BEN ZWANGER!!!
GEFELICITEERD! Wat een mooie testjes, geweldig om te zien dat ze zo donker worden. Op naar mei! Groetjes jopa1000
Hoi, ik las weleens mee in de mmm topics en zie nu dat je zwanger bent! van harte!!! het is je ontzettend gegund!
Sikki, had je als mee-lees-meisje gevolgd........ En oh....wat een nieuws nu!!! Zo fantastisch!!!!!! Geniet geniet geniet geniet!! Op naar een prachtig en o zo bijzonder sikki-beeb! Liefs
Dank jullie wel! Wat ontzettend bijzonder om te lezen dat al deze reactie's voor mij zijn! Ik kan het niet geloven en ben ook heel erg bang dat het elk moment alsnog weer misgaat. Maar ik probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten!
Wat een geweldig nieuws voor jullie zeg!! Gefeliciteerd meid!! Super hoor na zo'n lange zware weg!! Geniet er maar lekker van, dat hebben jullie wel verdiend!!