Hallo allemaal, Na m'n miskraam in maart ben ik weer zwanger van m'n 2e ik ben superblij dat het weer zo snel is gebeurt maar ik ben ook wat terughoudend ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn want anders maak ik me zelf alleen maar gekker. Ik hoop nu dat het wel goed gaat en dat ik wat kan genieten van m'n zwangerschap, 5 juni kan ik naar de gyno voor m'n eerste echo ik kan niet wachten.
Gefeliciteerd! Gewoon blij zijn dat je weer zwanger bent, als het mis gaat kun je nog lang genoeg verdrietig zijn. Helaas moet je altijd zo lang wachten op een echo. Geniet van het zwanger zijn!
Gefeliciteerd kan me voorstellen dat je onzeker bent maar blijf gewoon positief en probeer te genieten!
Gefeliciteerd meis! Ik snap dat je onzeker bent. Ik denk dat als ik weer zwanger zal zijn, ook moeilijk kan genieten tot een goede echo. Terughoudendheid is logisch, maar probeer bewust zwanger te zijn, want deze periode krijg je niet meer terug als alles goed blijft gaan Ik wens je een mooie zwangerschap.