Beste dames, Vorige week heb ik twee zwangerschapstesten gedaan en ja ik ben weer zwanger. Ik jubel het alleen nog niet uit want ik ben bang... Ik heb namelijk afeglopen november een miskraam gehad... Ik had toen ineens buikpijn en bloedverlies en dat zette dus door tot een miskraam. Gelukkig heeft mijn lijf het toen allemaal zelf netjes schoongemaakt. Maar ik kan er niets aan doen, ik ben gewoon bang dat het fout gaat. Vanaf zondag heb ik wat oud bruinig bloed verloren, dat kan natuurlijk van een innesteling zij, maar je gaat dan toch denken he...Ik moet straks naar de vk voor een echo om te kijken of het goed is maar ik kan er niets aan doen dat ik alleen maar denk dat het of niet goed is of dat er toch niets zit of...weet ik veel. Maak me gewoon zorgen. Het zal wel nooit helemaal onbezorgd zijn ben ik bang GreyhoundLover
Hoi, ik snap je angst hoor. Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat je straks al een echo hebt. Hoever ben je? Aangezien je vorige week positief testte en nu al een echo hebt.
Ik wet het niet precies. Ik ga uit van een prille 6 weken maar kan ook langer zijn. Ik ben namelijk na mijn miskraam niet meer ongesteld geweest. Maar ze wilde me snel zien om te kijken of alles goed was.
ondanks je angst, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! ik snap je angst heel erg goed! en die is heel logisch! fijn dat je vandaag al een echo hebt! tis vast en zeker allemaal goed!
veel succes met je echo straks.. helaas is een zwangerschap nooit onbezorgd.. (heb zelf ook miskramen en bbz meegemaakt) maar probeer vertrouwen te hebben in je lichaam, en je te realiseren dat er meer zwangerschap goed gaan dan fout..
Hoi meid, dat is niet niets. Ik begrijp je gevoelens heel goed. Ik heb afgelopen november ook een miskraam gehad en ben ook net weer zwanger. Ik ga nu elke dag genieten omdat je nooit weet hoe lang iemand bij je blijft. Bruin verlies kan je gewoon in je zwangerschap krijgen. Er zijn dames die zelfs nog paar maanden ongesteld blijven en een gezonde baby baren. Waarom dat zo is weten ze niet. En het kan ook zelfs nog oud bloed zijn. Kop op meid! En laat je weten hoe je echo ging?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan het heel goed begrijpen, in november is mijn zoontje geboren en overleden na een zwangerschap van 23 weken. Ook heb ik een paar jaar geleden een miskraam gehad. Beide pech, maar nu ik weer zwanger ben ben ik zo bang dat het weer fout zou gaan. Genieten van mijn zwangerschap lukt mij niet. Succes bij je echo! Hopelijk zie je een kloppend hartje, en kan je toch wat meer genieten!
Net terug van de echo en alles lijkt goed. Ze denken dat ik een week of 7 ben, heel pril dus Maar ze zei dat ze wel een hartje zag kloppen ook al is het zo klein! Ik ben dus wel voorzichtig blij aan het zijn met mijn boontje hihihi Ik ga ook proberen te genieten Woeza! Ik hoop dat jullie ook een goede gezonde zwangerschap hebben Woeza en Maira11, wat jullie hebben meegemaakt is niet niks zeg... Succes meiden! En bedankt voor jullie medeleven!!!
lekker van genieten hoor, van harte gefeliciteerd. maar een beetje angst blijft er altijd wel hoor Ik heb vorig jaar sept een miskraam gehad en was in november weer zwanger ik ben nu 16 en halve week en nog denk ik wel eens: oh oh als het maar goed is. Als je onzeker bent gewoon met je verloskundige overleggen, ik mocht aan het begin iedere week even komen Heel veel plezier en geniet er van groetjes Jozefien
Hè meid, ik begrijp je helemaal en het is helemaal niet gek dat je bang bent. Ik heb dat ook was het maar vast donderdag, dan krijg ik me eerste echo en hopen ze wat te zien. Ik hoop zo dat het op de goede plek zit. Meid wel super fijn dat je al een hartje hebt zien kloppen geweldig!
gefeliciteerd,en wat een fijn nieuws het hartje horen kloppen. Nu een beetje proberen te genieten meid. Ik begrijp je helemaal wij hopen in maart op de echo te zien dat het goed zit
Gefeliciteerd! Fijn dat je vandaag goed nieuws hebt gehad. Ik snap dat de zorgen nog niet helemaal weg zijn, maar vergeet niet te genieten van het goede nieuws. Ik duim voor je (en alle anderen hier) dat je zwangerschap zonder problemen mag verlopen.