Zie je wel......ik wist het!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mieke74, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Joehoe! Ik ben zwanger!!!!!!!!!
    Na bijna een jaar proberen is het ons met hulp van ovulatietesten gelukt. Toen ik (voor het eerst) dikke vette positieve ovulatietesten had wist ik al bijna.....dit komt goed! Inderdaad keurig op de juiste dag een eisprong gevoeld en een weekje later ongesteldheidskrampjes die niet doorzetten. Sindsdien vaag misselijk en gedoe in m'n buik. Ik dacht dus zeker te weten dat ik zwanger was. Afgelopen vrijdagmiddag een test gedaan maar die was negatief (3 dagen voor nod). Zondag ochtend nog een test...die leek eerst negatief. Ik heb mezelf dus maar voor gek verklaard....ik wist toch echt heel zeker dat het goed zat....toch? Even later toch nog een keer naar de test gekeken....jawel....een hééééééél vaag streepje!!!!!
    Nu inmiddels nog steeds niet ongesteld en flink misselijk aan het worden, weet nu dus zeker dat ik echt zwanger ben!
    Voor de leuk en duidelijkheid vanmorgen nog een test gedaan en jawel...het streepje is weer wat duidelijker!
    M'n man en ik hebben mij nu officieel "ZWANGER" verklaard!
    Hiep hiep hoera wat zijn we blij!!!

We hebben al een dochter van bijna 2. Dat was best een spannende zwangerschap. De eerste 3 maanden verschrikkelijk misselijk geweest (ben daar nu dus ook weer een beetje bang voor, lijkt me best lastig met een kindje in je huis de de nodige aandacht wil).
    Met 31 weken een dreigende vroeg geboorte maar uiteindelijk is ze pas na 41,3 weken geboren (toen al eigenwijs!). Ben dus heel benieuwd hoe groot de kans is dat dit kindje ook eerder geboren dreigt te worden.
    Hoe dan ook....ik heb de vorige keer ondanks alles vreselijk genoten van het zwanger zijn en het trappelende kindje in m'n buik!
    Ik zie wel erg op tegen het vreselijk misselijk zijn maar verder zit ik helemaal op een roze wolk en ben ik nu al verliefd op het kindje in m'n buik! Heeeeeeeeerlijk!!!!!:):):):):):):):):):):)

2. Only me

Only me Niet meer actief

Gefelici!!!! Enjoy it!

3. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Gefeliciteerd en geniet ervan :) Hier ook iemand die onzettend misselijk is van s'morgens tot s'avonds het is geen pretje, maar op de roze wolk zitten we wel he ;)

4. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan!!:D

5. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd!

Wie weet valt het deze keer toch mee qua misselijkheid.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    gefeliciteerd..

8. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!:D

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

10. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    gefeliciteerd :)

11. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Geniet van je zwangerschap!!!

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Van harte gefeliciteerd!!

13. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Waaaaaaaaahhh wat geweldig meid!!! Van harte gefeliciteerd, het is je zo gegund na een lang jaar wachten... Geniet ervan!

14. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Nou ben bang dat ik dus niet op m'n gevoel...en positieve testen kan vertrouwen....sinds vanmorgen flinke bloeding en heftige buikpijn......weer een miskraam dus......grrrrrrrrr.
    Ben bang dat we gewoon weer overnieuw moeten beginnen. Nu geloof ik pas dat ik zwanger ben en dat het goed komt nadat ik bevallen ben van een gezond kindje.....zucht!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    jeetje meis,wat *** je was zo blij!
    Sterkte met het een plaatsje geven!Hopelijk krijg je snel de roze wolk terug waar je nu maar eventjes hebt mogen zitten!

16. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    Wat ontzettend rot meid :(
    Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen!!!
    Veel sterkte met dit te verwerken!!!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

OOh ik werd zo vrolijk van het leze van je topic opening....
    en nu zie ik dit berichtje:( Wat ongelovelijk klote gewoon:(

Sterkte!

Deel Deze Pagina