Jaaaa!!!! In mei gestopt met de pil voor eerste kindje Steeds bezig geweest met zwanger worden.. Ovulatietesten temperatuur etc.. In december dit alles losgelaten om te genieten van de feestdagen.. Alles kunnen eten en drinken! En jawel.. 31 december had ik een positieve test in handen. +3 weken zegt clearblue! Eerste dag laatste menstruatie was 18 november.. Ik denk dat ik 5-6 weken zwanger ben. Vandaag gebeld door verloskundige, over 3 weken past eerste echo.. Ergens ben ik dolgelukkig en blij, maar ook doodsbang. Bij ieder krampje ben ik bang dat ik het verlies. En juist als ik een dag niets voel ben ik bang dat dat ook niet goed is. Bang dat bij de eerste echo blijkt dat er iets mis is omdat ik met kerst wijn gedronken heb en gewoon alles gegeten heb. Terecht? Herkenbaar? Ohhh die 3 weken gaan nog heel lang duren ben ik bang! Liefs!
Gefeliciteerd! Zelf heb ik 30 december positief getest. Ik denk dat je dat gevoel moet proberen los te laten... Zelf was ik onverwacht zwanger, ik heb gerookt, ben 22 december nog geopereerd mbv een ruggenprik en alles erop en eraan. Met 2e kerst carpaccio gegeten en een half rood wijntje gedronken. En ik moet wachten tot 24 januari. Probeer ervan te genieten dat is wat ik nu doe, elke zwangerschap is onzeker en sommige vrouwen verliezen hun kindje terwijl ze alles via het boekje hebben gedaan. Probeer je niet al te druk te maken om de steekjes, ik ervaar zelf ook hier en daar steekjes maar dat kan bandenpijn zijn zeggen ze. Stressen is nog erger dan een wijntje denk ik. Het is wat het is en geniet van het moment♡
Dankjewel! En jij ook gefeliciteerd! Je berichtje Relativeert wel weer een beetje! We lopen trouwens aardig gelijk op! Ik heb 23 januari m'n eerste echo!
Gefeliciteerd!! Hier ook onverwacht zwanger. 19 november eerste dat laatste menstruatie, op 20 januari intake en eerste echo. Dus we lopen gelijk. Ik heb de eerste weken ook volop alcohol gehad. Daar mij de eerste dagen nadat ik er achter kwam wel even druk over gemaakt, maar heb dat nu wel los gelaten, kan er niet aan veranderen.