Twee weken geleden besloten wij om te gaan voor nummer twee. Afgelopen weekend hield ik al een positieve test vast. Blij? Mwuah. Mijn man was lang niet zo enthousiast als bij de positieve test van de eerste en het duurde twee dagen voordat het nieuws was geland. Ik wil niet ondankbaar klinken maar het ging gewoon even net iets te snel denk ik. Alle spanning en het dagdromen dat er normaal bij komt kijken hebben we nu zo goed als overgeslagen. We waren amper gewend aan het feit dat we voor een tweede zouden gaan. Maar nu het nieuws is geland en de eerste echo bij de VK staat gepland ben ik (zijn wij) dolblij. We krijgen er een kindje bij! Hoera!
Tja, gefeliciteerd toch?? Het is idd snel, maar beter zo dan helemaal niet of jaren bezig toch?? Jullie gaan er echt wel van genieten, zijn zat dames denk ik die maar al te graag in jullie schoenen zouden willen staan best even schrikken zo snel, maar komt vast goed!! Congrats!!
Gefeliciteerd! Ik neem wel aan dat je onderschrift niet klopt, anders is het wel heel erg onmogelijk snel.
Hahahahaha, klopt! Geen idee hoe ik bij die datum kom. Ik ga het gelijk even veranderen. Ik gooi het maar even op de hormonen .
Dankjewel! Het was even schrikken zo snel. Maar ik weet dat wij ons in onze handjes mogen knijpen dat het zo snel lukt.
ik vind het nog wel meevallen. maar kan me voorstellen dat het wel voor jullie snel aanvoelt. geniet er lekker van! gefeliciteerd
Haha, ja dat kan ik mij helemaal voorstellen. Wie verwacht dat nou? Wie weet blijft je kindje wel 2 weken langer zitten. Kan je er nog 2 weken langer aan wennen Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap
Gefeliciteerd! Bij ons hetzelfde.. in oktober gestopt met de pil.. en nu zwanger! Gaat snel, maar we zijn wel ontzettend blij! 😃
Ha ha, gefeliciteerd! Ja, als het snel gaat moet het soms echt even landen... Gelukkig nog 9 maanden de tijd . Ik was bij mijn eerste meteen zwanger na pilstop, daar heb ook echt even mijn draai in moeten vinden (heb zelfs in 'ontkenning' gezeten, geen test durven doen tot 7 wkn). Was zo overdonderd... Bij de tweede ergens halverwege de cyclus besloten er voor te gaan, 2 wkn later voelde ik me al zwanger en ruim 3 wkn later positieve test. Ook weer erg wennen! (bij derde niet meer , toen hield ik heel serieus rekening met zwanger in ronde 1 en toen dat idd weer zo was, was dat oké)
Gefeliciteerd! Ik herken het wel van mijn eerste zwangerschap, durfde 1,5 week overtijd nog niet te testen en viel zowat omver toen hij natuurlijk flink positief uitsloeg. CB zei direct al 3+ weken zwanger haha.
Gefeliciteerd!! Hier was het ook even schrikken; we hadden er deze maand helemaal niet zo opgelet, het was druk en hectisch en kwam er na een week pas achter dat ik al een week overtijd was. Ik had het nooit in de eerste ronde al verwacht. Inmiddels ben ik super blij, gewend aan het idee en bij elk krampje bang dat het mis kan gaan. Begrijp jullie gevoel geheel!
Gefeliciteerd! Maar ik herken het zeker. Ook bij ons is het iets te snel gegaan.. Ben je inmiddels gewend?