zwanger en zon

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shanka, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat niet alleen!!

Dat betekend dat je je jas weer uit de kast moet trekken.. En ik heb me twijfels erover of die me nog wel past :(

2. Niet meer actief

Die past mij niet meer dus laat het maar mooi dit weer blijven geen probleem dan maar niet bruin. Kan na die tijd nog wel weer

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik kan alleen nog maar rokken aan met elastiek, mijn korte broeken krijg ik aan maar het knoopje redt het allang niet meer, hihi
    veel drinken is inderdaad goed, hoewel ik daar zelf ook af en toe moeite mee heb...

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Je kindje zit volgens mij wel goed genoeg weggepakt daar in je buikie, dus ik geloof niet dat dat enigszins kwaad kan, maar je moet idd voor jezelf even nagaan hoe en wat met die zwangerschapsvlekken. Heb er zelf geen last van gelukkig en wordt nu zelfs nog sneller bruin dan ik al deed haha.... dus scheelt weer....

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Als je je buik goed afdekt denk ik dat het geen kwaad kan...
    Ik word nu ook sneller bruin en tot op heden nog geen last gehad van een zwangerschapsmasker.. gelukkig ;) maar kan nog komen...

6. CVB

CVB Actief lid

11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Ja, dat is bij mij ook zo. Maar mijn buik voelt eigenlijk altijd wel kouder aan.

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja nou je het zegt...
    Ik heb het nu warm maar mijn buik is koud :rolleyes:

Deel Deze Pagina