Hallo dames, Gisteren besloten man en ik nog eens naar de bioscoop te gaan, de keuze viel op de film '300'. Uiteindelijk zaten we in de zaal en heeft de baby constant liggen draaien en schoppen in de buik, met name op de stukken dat er harde muziek speelde en de 'hack and slash' geluiden te horen waren. Op ten duur maakte man en ik ons zo'n zorgen, dat we na een uurtje de zaal zijn uitgelopen. Amper de zaal te zijn uitgestapt werd de baby weer heerlijk rustig en heeft ze vermoedelijk wat kunnen slapen. Nu was de film blijkbaar niet de beste keuze (een romcom zal het beter doen denk ik) en we willen nu eigenlijk de komende 8 weken niet meer naar de film hierdoor. We hadden zo'n schrik dat de baby zich bang, gespannen en ongemakkelijk heeft gevoeld... Dat vonden we geen prettig idee. Is het voor iemand herkenbaar? De geluid in de bioscoop staat tegenwoordig ook zó hard... Lijkt mij dan ook geen prettige omgeving voor zo'n kleintje. In het eerste trimester zijn we nog wel eens naar de film geweest, maar dan hoort zo'n baby natuurlijk nog niets.
Nee herken het niet. We zijn een week geleden naar Divergent geweest, ik vond het vooral lichamelijk voor mij zelf erg ongemakkelijk worden om zo lang in dezelfde houding te blijven zitten. Ik lig thuis meestal op mijn zij tv te kijken. De baby was gewoon rustig aanwezig in mijn buik. Af en toe plopje. Verder niets bijzonders. Was wel een leuke film!
Hey, Mijn man en ik gaan normaal ook regelmatig naar de Bioscoop. Dus op het begin ook vaak geweest. Maar ik heb vorige keer precies hetzelfde gehad dat ons kindje te veel begon te bewegen en te schoppen. Was ook een of andere actie film Ik heb de film toen wel uitgekeken maar sinds dien wel gezegd dat ik liever niet meer mee wil naar de Bioscoop. Mijn schoonzus heeft mij als verassing toen 1 dagje meegenomen en die eindigde dan toevallig in de bioscoop met de film Toscaanse bruiloft. Toen gebeurde er ook helemaal niks, baby hield zich lekker rustig terwijl dat geluid ook redelijk hard was
Ik heb in mijn vorige zwangerschap met 30 weken een mri scan gehad. Voor mij was het al geen pretje maar J was het er helemaal niet mee eens. Wat ging hij tekeer toen zeg. Volgens mij was ik blauw van binnen. Was hier ook voor gewaarschuwd voor ik de scan in ging.
Helemaal niet herkenbaar. Hier wordt baby juist extreem rustig door harde geluiden/muziek/concerten. Alsof baby het juist wel fijn vindt!
Toen ik zwanger was van m'n zoontje, zijn we naar cirque du soleil geweest. Ook daar stond de muziek behoorlijk hard en hij ging dan ook behoorlijk te keer in de buik. Maar ook in de tram ging hij te keer, eigenlijk overal wel waar het druk is. Opvallend, hij houdt nog steeds niet van drukte en veel herrie.
Ja ik herken het wel. Wij zijn toen naar jack ryan shadow recruit geweest. En bij elk Schot schrok de kleine. Heb Op een gegeven moment gevraagd of het geluid iets zachter kon want hij soms heel erg hard. Ook heb ik laat gehad op vakantie. Was toen 29 weken en zijn toen op fremont Street geweest in las Vegas. Dat vond de kleine ook niet leuk en we waren er dan ook binnen een uur weg
Wat apart! Mijn man en ik zijn vorige week naar 300 geweest en hadden hetzelfde! Film begint en baby begint toch te schoppen! Ik heb mijn jas en vest over mijn buik heen gelegd en dat hielp. Tot de bevalling ga ik geen al te agressieve films meer kijken