Vanmorgen voor controle naar het ziekenhuis gegaan (bloeddruk was iets verhoogd en een spoortje van eiwit in de urine dus vk vond dat wel verstandig), na twee echo's en 45 min aan de ctg is het wachten op de uitslagen... Ben ergens best bang dat ik idd zwangerschapsvergiftiging heb en dat ze de baby moeten halen, kan ook gewoon maar dat wachten, pff vriend is aan het werk en zit hier alleen vanwege topdrukte in de verloskamers in de wachtruimte, voel me best ff zielig zo...
Dikke knuffel! Heb ik ook gehad en ben weer naar huis gestuurd. Het komt vast goed en anders toch het beste voor jouw en je kindje! Als je opgenomen wordt komt je vriend wel bij je neem ik aan?
Als het zo is kun je beter ingeleid worden. Dat is beter dan dat het erger word. Als het idd zo is zou ik me niet zo snel naar huis laten sturen. Ik hoop dat het meevalt!
Als ze je in het ziekenhuis verdenken van zwangerschapsvergiftiging zullen ze je ook nooit naar huis sturen. Tenminste niet in mijn ziekenhuis
succes meis! niet al te druk maken he, is ook niet goed voor je bloeddruk! probeer het over je heen te laten komen!! *knuf*
succes! het is wat het is.... ze zijn er iig optyd bij. en je partner zal ook vast wel naar huis komen als het zover is lijkt me toch?
Ben inmiddels weer thuis, heb inderdaad zwangerschapsvergiftiging maar de waarden waren nog zo laag dat het eigenlijk 'nog niet zoveel voorstelt'. Ben er wel van geschrokken en vind het eigenlijk vooral vervelend dat ik nu zelf op symptomen moet gaan letten en evt. moet bellen want ben nu ook overgedragen aan de gynaecoloog. Indien het allemaal goed blijft gaan heb ik dinsdag weer een controle. Vriend is inmiddels gelukkig ook thuis. Ga het maar rustig aan doen en afwachten...
Ik kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent! Wat fijn dat je vriend thuis is gekomen! Nou rustig aan doen en als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!