Hey meiden, Ik moet binnenkort een cadeautje kopen voor een vier (bijna vijf) jarig meisje. Ik heb zelf nog geen kinderen en heb eigenlijk niet echt een idee wat leuk is om te geven. Er staat natuurlijk vaak wel een leeftijds indicatie bij, maar ik ben benieuwd wat bij jullie thuis echt een hit is. Ik weet dat ze van Frozen houdt maar iets creatiefs zou bijv. ook leuk zijn want daar heeft ze volgens mij weinig van. Alle tips zijn welkom!
Strijkkralen? Je hebt tegenwoordig ook zoiets maar dan met kleine balletjes die aan elkaar plakken als je er water op spuit, beados ofzo heet het. Mijn nichtje van 5 vind dat ook leuk.
Playmais is ook leuk Mijn dochter had laatst een rugtas gekregen die ze zelf in kon kleuren (action) endaar zat van alles in. Glitterpennen, stickers, lijm en andere knutseldingen in. Klein doosje strijkkralen zat er ook in. Dit vind ze erg leuk. Of een tekenprojector. Maar ik weet niet precies wat je budget is.
Mijn 4,5 jarige is gek van strijkkralen, play doh, de vtech pop die praat, gezelschapspelletjes van haba en alles wat met knutselen te maken heeft
Onze dochter van 5 knutselt en tekent graag. Frozen vindt ze ook geweldig. Ze heeft laatst een puzzel box gekregen met 3 3d frozen puzzels. Strijkkralen zijn indd ook leuk. Een vriendenboekje of buitenspeelgoed zoals een springtouw is ook leuk.
Beados.. Erg leuk! Maar dan moet je wel de startersdoos nemen.. Anders heb je er weinig aan (of ze moet die al hebben natuurlijk)
Bedankt voor de reacties! Ik zat ook aan strijkkralen te denken maar ik was bang dat ze die misschien in haar neus zou steken fijn om te horen dat die wel geschikt zijn voor die leeftijd. Andere dingen ga ik even opzoeken, ik had bijv. nog nooit van beados gehoord
Van een bijna vijfjarige mag je wel verwachten dat ze begrijpt dat dingen in je neus stoppen niet slim is. Hier worden strijkkralen niet zo interessant gevonden... Zou op zoek gaan naar een doorzichtig grondplaatje, daar kun je meer mee dan met die ondoorzichtige dingen (zoals eigen voorbeeldjes er onder leggen ed).
Frozen tasje om in te kleuren Frozen vriendenboek Frozen aankleedpop Frozen bellenblaas Frozen puzzel Toverstaf Handtasje Kroon Setje met nephakken Dokterskoffer Klei (SES is de beste!) Spel Huisje Boompje Beestje Barbie Pinypon popje My little pony Genoeg ideeën?