Wie heeft er ook zo´n drukke baby in de buik? Vind het erg prettig om de kleine te voelen hoor begrijp me niet verkeerd maar soms doet het gewoon pijn. En hij of zij zit vaak boven in dan voel ik zijn/haar billen of hoofdje erg apart.... Maar nu is mijn vraag zijn wie heeft er al een een kindje die in de buik ook zo druk was en hoe is hij of zij nu. Ik heb een zoontje van 2 die lang niet zo druk was in mijn buik en nu ook niet hij heeft zijn drukke momenten maar dat is te doen.. Ik heb het idee dat de 2e alles gaat doen wat de 1e nooit heeft gedaan.. ach we zullen zien.. Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen... Liefs
Ik heb hetzelfde.Heb een zoontje van 3 en die was voorbeeldig. Ook tijdens de zs lekker rustig zo ook de zs zelf. En nu super drukke baby in mijn buik en mijn zs die lekker anders loopt dan zou moeten. (gaat wel weer beter gelukkig) Ik bereid me ook op het ergste voor. Ga zeker niet vergelijken met de eerste!
hmmz, ik lees even mee. Mijn beebje is ook al zo lekker druk en hard aan het trappelen. Hihi dat wordt nog wat zeg.
ja hier hetzelfde, zelfs mn vriend schrikt er af en toe van. sophie was naar mn weten nooit zo druk. wij weten ook niet wat het wordt, en ben vandaag bij de vk geweest en het gaat helemaal goed volgens haar. dus we zullen wel zien... 1 hoop en wens hebben we wel, sophie kan lekker uitslapen. als ze normaal en fit is, is ze pas rond half 8/8 uur wakker. ken genoeg moeders die 's ochtends om 6 uur al beneden zitten. vanochtend moest ik haar om 9 uur wakker maken, ze is dan ook snotverkouden.
die van mij is ook hardstikke druk, en wordt er soms gek van. klinkt raar, maar t lijkt wel of hij/zij nooit ff tukkie doet. ook snachts niet. heel soms heb ik er gewoon ff geen zin in. maar meestal is t heerlijk en vooral een goed teken..