‘Ongesteld’ en toch zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CherylGD, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherylGD

CherylGD Lid

7 mrt 2019
    51
    11
    8
    Vrouw
    Hoi dames!

Ik weet niet of dit de goede forum is voor mijn vraag.. Maar ik ben heel benieuwd of hier vrouwen zijn met positieve verhalen over dat jullie “vrij hefig ongesteld zijn geweest maar toch zwanger bleken te zijn”.

Ik ben heel benieuwd!

2. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Jep bij mn tweede kindje. Had t toen niet in de gaten natuurlijk en dacht gewoon ongesteld te zijn. Pas maand erna dus test gedaan omdat ik 'overtijd' was. En toen bij de eerste echo dachten we dat ik 8 weken zwanger was en bleek ik al 12 weken te zijn. Dus was die laatse menstruatie al zwanger

CherylGD vindt dit leuk.
  3. CherylGD

CherylGD Lid

7 mrt 2019
    51
    11
    8
    Vrouw
    Ahh vreemd hé! Had je ook geen last van symtomen? En was je lang ongesteld geweest, of was die achteraf wel anders dan anders?

4. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    4 dagen zoals altijd. Was mn eerste natuurlijke menstruatie (tenminste dat dacht ik) dus was wel anders ja. Maar ik was dus een pil menstruatie gewend. Maar t was niet minder ofzo.

5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hier een minder positief verhaal. Bloeding en krampen op mijn nod, dus dacht ongesteld. Week later positieve test. Bleek een buiten baarmoedelijke zwangerschap.

6. CherylGD

CherylGD Lid

7 mrt 2019
    51
    11
    8
    Vrouw
    Hé bah.. Vroeger dacht ik altijd dat als je 1x de pil vergeet, je dan gelijk zwanger was. Wat kan! Maar nu we er echt mee bezig zijn gaat het allemaal niet zo makkelijk!

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Tsja een test doen is denk ik het enige wat je kan doen.

8. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Jep gehad bloede trouw elke maand en tussendoor bij geslachtsgemeenschap ook maar test was positief

9. Crankyberry

13 feb 2019
    62
    25
    8
    Vrouw
    waarom test je niet gewoon? als je 18 maart ongesteld was zou je dik positief moeten testen

10. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Ja herken dat wel, dat ik het me zo niet kan voorstellen dat ik niet zwanger ben, maar dat blijkt dan toch wel zo te zijn, niet zwanger maar gekke cyclus met ALLE symptomen.. :| Een test geeft echt uitslag!

11. Bijna mams

12 jun 2015
    9
    2
    3
    NULL
    NULL
    Ik geloofde er nooit zo in maar het kan echt! Ik liep bij het ziekenhuis ivm hormoonbehandeling. Was een week lang ongesteld, net zo heftig als altijd. De week erna controle bij de gynaecoloog en toen bleek er een vruchtzakje te zitten. Spannende tijd gehad omdat ik nog meer bloedingen kreeg maar ik ben nu 22 weken :)

EvitaDedu en CherylGD vinden dit leuk.
  12. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mijn zus werd ineens niet ongesteld, positieve test in handen erna. Bij de eerstr echo bleek ze gewoon al 21 weken te zijn, dus de eerste 4 maanden gewoon ongesteld geweest

CherylGD vindt dit leuk.
  13. CherylGD

CherylGD Lid

7 mrt 2019
    51
    11
    8
    Vrouw
    Wauw!! Gefeliciteerd!! Ik ga maar eens een testje doen. Kan alleen niet zo goed wachten tot morgenochtend

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    #14 RoGiJuLi, 7 apr 2019
    Laatst bewerkt: 7 apr 2019
    Ik las dat je test negatief was, helaas.

Maar ik begrijp dus door dit topic dat je nu denkt zwanger te zijn, ondanks je normale ongi eind maart?

Mag ik vragen waarom je dat denkt? Want ongesteld en een week daarna een nega test zeggen toch echt dat je niet zwanger bent helaas.
    Ik denk ook dat nog een keer testen over een week geen zin heeft.

Ps, ik zie dat je heel veel verschillende topics over zwanger worden/kwaaltjes etc hebt gestart, wat uiteraard je goed recht is, maar je bent nog maar 4mnd vd pil af.
    Mijn advies... geef het de tijd. Je bent nog maar zo kort bezig. Je lichaam is nog volop aan het ontpillen (wat is te merken aan ineens deze kortere cyclus). Probeer een tandje minder op al die kwaaltjes etc te focussen, want je maakt jezelf een beetje gek als je zo doorgaat en het bijv nog een half jaar duurt voordat het raak is ;)

Crankyberry en CherylGD vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina