Hi dames, Ik zag op internet de bolle buiken & baby beurs voorbijkomen: www.bollebuikenbabybeurs.nl/ Deze wordt op 10 november gehouden in Wijchen. Zijn er meer dames voornemens hierheen te gaan of zijn er misschien dames naar iedere edities geweest die me kunnen vertellen of het een aanrader is?
Ik heb het al in mijn agenda genoteerd ja, ik heb ook geen idee of het wat is, maar ik ben benieuwd. En als ik die dag toch niks te doen heb, kan ik net zo goed gaan kijken, toch?
Volgens mij is dit pas de eerste editie die georganiseerd wordt. Heb ook geen idee hoe druk/ groot het ongeveer gaat worden. Zag wel dat de eerste 400 bezoekers een goodiebag krijgen.
Hmm ik zit al heel lang te wachten op zo'n beurs.. Ik ben dan alleen bijna uitgerekend! Zouden jullie dan gaan?
chanti, als je het lichamelijk aan kunt en het niet te ver rijden is zou ik het zeker doen. laat wel iemand anders rijden en neem genoeg pauze's. ik denk dat ik ook ga, ff kijken hoe laat mn zoontje naar zn oom gaat om te logeren, dan kan ik daarna lekker rustig shoppen
het is pas de eerste keer dat ie georganiseerd word volgens mij... ik ga ook...tenminste ben het van plan om te gaan...dus ben benieuwd
Lijkt me best leuk! Alleen vier ik 's avonds mn eigen verjaardag wat best druk lijkt te worden, dan trek ik dat niet.. Veel plezier!