Zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onzekertje, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekertje

onzekertje Nieuw lid

2 jun 2008
    4
    0
    0
    Den Haag
    Hallo dames,

Ik hoop dat iemand mij een beetje duidelijkheid kan geven over het volgende;

Ik ben al meer als een jaar gestopt met de pil (niet om zwanger te worden trouwens!) en eigenlijk vanaf begin af aan regelmatig ongesteld geweest. Nu heb ik in de afgelopen maanden een paar keer onveilige sex gehad waarin hij zich op tijd heeft teruggetrokken.
    Nu zou ik normaal gesproken de 26e ongesteld moeten worden, maar deze maand was het rond de 18e al dat ik een beetje bloedverlies had en het was eigenlijk ook na dat beetje bloedverlies gelijk zo goed als over.
    Nu dacht ik eigenlijk dat ik wel gewoon ongesteld zou worden, maar tot op heden blijft mijn menstruatie uit.
    Verder heb ik ineens last van een opgezette buik, lijkt wel of ie helemaal vol lucht zit ofzo en het borrelt ook erg in mijn buik...

Heeft iemand toevallig ervaring met dit soort klachten en bleek toen dat je zwanger was? Ik weet dat ik eigenlijk gewoon een test moet doen, maar ik vind het zo zonde van mijn geld en zoveel heb ik al niet te besteden... :oops:

In ieder geval alvast bedankt!

Groetjes van mij....

2. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Tja, ik zou toch maar wel een test doen.

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi!
    Denk dat niemand voor je kan vaststellen of je nu wel of niet zwanger bent....

De 1 herkent zich erin en een ander niet, je kunt er niet naar gokken.

Je zal toch echt een test moeten doen!
    Je kunt een goedkope bij de drogist of apotheek van het huismerk halen.
    Of miss kan een vriendin je het geld lenen?

Groetjes Natas

4. onzekertje

onzekertje Nieuw lid

2 jun 2008
    4
    0
    0
    Den Haag
    Hihi ja denk dat ik morgen dan toch maar een testje moet gaan halen...
    Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dan dat dit ook jullie conclusies zouden zijn, maar heb in het verleden al een aantal keer testen gedaan voor niks, dus vandaar dat ik ook zoiets heb van dalijk haal ik 'm weer voor niks.... Maar aan de andere kant, stel dat het wel zo is, dan kan ik het maar beter gelijk weten :)

En heb een klein potje voor "noodgevallen" dus denk dat ik deze dan maar onder die categorie laat vallen ;)

Thanks in ieder geval voor de reacties...!

5. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik was ook ruim een jaar gestopt met de prikpil, maar was onregelmatig ongesteld, dus kon het al helemaal niet goed inschatten.
    Maar voelde me ook anders, maar ja, om je nu te gaan vertellen dat je zwanger bent of niet, weet niemand natuurlijk.
    Alleen een zwangerschaps-test kan je idd meer duidelijkheid geven.

Veel suc6 met testen ;)

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Als je er echt geen geld voor hebt kun je natuurlijk ook bij de huisarts laten testen...

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Je hebt bij het kruidvat 2 testen voor 5 euro.

Maar vind je het niet handig om condooms te gebruiken of aan de pil te gaan?
    Je zegt nu al dat je niks te besteden hebt wat nou als je zwanger raakt?

Succes meid!

8. Niet meer actief

Dat dacht ik ook.

Voor t zingen de kerk uit kan je net zo goed zwanger van raken. Ik hoop van harte dat je niet zwanger bent. Of wil je juist graag dat je wel zwanger bent?

Deel Deze Pagina