19 weken zwanger blaasontsteking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MaaikeS, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Even een vraagje....
    ik ben nu 19 weken zwanger, en sinds gisteren plas ik enorm veel, is mijn onderbuik ook wat gevoelig, en sinds begin van de middag begint het plassen heel pijnlijk te worden...blaasontsteking dus,
    herken het van mijn vorige 2 zwangerschappen.
    Echter is het nu zaterdag avond....zouden jullie de HAP hier nog mee lastigvallen, of zouden jullie nog wachten tot maandag om naar jullie eigen huisarts te gaan hiermee....Ik heb echt even geen idee wat te doen, de vorige keren dat ik het had was het door de weeks...en nu dus in het weekend :(

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    ja, altijd bellen.. bij mij is het binnen 2 dagen uitgegroeid tot nierbekkenontsteking en dan ben je echt echt echt niet gelukkig.

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Zit ondertussen bij de hap heb gebelt ivm 39 graden koorts moest direct komen

4. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    het is dus urineweginfectie, waarschijnlijk zelfs als nierbekkenonsteking ivm de hoge koorts, 39.2 zelfs, en de pijn in mn rug en zij.....Heb voor 7 dagen AB gehad en daarna nog voor 3 dagen andere medicijnen, de koorts moet maandag ochtend toch echt weg zijn anders moet ik de HA op de hoogte stellen, en als de koorts toch blijft stijgen ook al slik ik de AB moet ik direct weer bellen.

Heb overigs maar 1 nier ;)

Deel Deze Pagina