zwanger en zwemkleding

Discussion in 'Zwangerschap' started by meryem, Mar 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meryem

meryem Lid

May 16, 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

even een vraagje...ik zwem in de zomer altijd erg veel, maar draag vaak een short om mijn bovenbenen te bedekken (die zitten vol met littekens vandaar). Nu ben ik zwanger, in de zomer hoogzwanger en wil graag blijven zwemmen. Badpakken, tankini`s kan ik allemaal vinden op internet, maar nergens zwemshorts voor zwangere vrouwen. Iemand een idee of tip wat ik deze zomer kan doen??

Dank jullie wel!

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

Oct 12, 2012
    2,201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wat je ook kan doen is een zwangerschapsbadpak kopen en een bijpassende korte broek (zonder zwangerschapsrand) van een dunne stof en daarmee zwemmen?
    Ik heb zelf ook even online gekeken, maar zie ook niks zo 123....

3. meryem

meryem Lid

May 16, 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja denk dat het daarop uit gaat komen...ach ja...ze denken aan alles in positiemode land behalve daaraan :) Andere tips zijn welkom!

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Misschien te simpel gedacht maar kan je niet gewoon zwart badpak /tankini kopen en (mannen)zwembroek / short aantrekken? En eroverheen dragen. Of synthetische zwangerschaps ondergoed of sportbroek met pijpje er bij aan dragen?

Zelf draag ik ipv tankini een h&m sporthemdje als bovenstukje. Die gaat al langer mee dan mijn badpak.

Succes Igg

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik zou een pareo gebruiken maar dan eentje om mee te zwemmen. Of een zwemjurk in een maat groter? Bij bonprix hebben ze best veel!

6. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    je kan ook een zwangerschapsbadpak kopen en zo een rokje van zwemstof voor erover heen. Die zijn elastisch en pas je ook met zwangerschap

7. samaa

samaa Niet meer actief

Zwemshort een maatje groter?

Ik kon geen positietankini vinden, heb toen een grotere maat bikini gekocht...

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,234
    7,280
    113
    Female
    Brabant
    Ik had mijn gewone bikini aan maar dan mijn broekje onderaan mijn buik.

9. meryem

meryem Lid

May 16, 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel! Ik ga eens op zoek naar een zwarte korte broek :)

10. Daffie12

Daffie12 Actief lid

Dec 29, 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    Kleine tip als je echt niks kan vinden:

Proberen je niks van de littekens aan te trekken ;)

Ik heb een arm en een been vol brandwonden en heb dus geen mogelijkheid om te verbergen.
    Nu heb ik geleerd om niet eens meer door te hebben dat mensen kijken.

Nu is het bij mij bijna niet te missen als ik in zwemkleding loop, maar als je littekens met een short zijn te verbergen, denk ik dat het jou zelf erger zal opvallen dan anderen ;)

11. Daffie12

Daffie12 Actief lid

Dec 29, 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    Daarmee wil ik je uiteraard niet het gevoel geven dat je maar weinig littekens heb (want dat weet ik uiteraard niet), maar meer dat je altijd zelf denkt, dat het mensen meer opvalt, dan dat het daadwerkelijk vaak doet.

12. SoInLove

SoInLove Lid

Dec 17, 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL

Share This Page