Hoi ik kom net van de vk af en ons meisje is al ingedaald ik weet dat het niks zegt over bevallen want mijn 1ste en 2e waren ook redeleijk vroeg ingedaald en allebei overtijd. Nou dacht ik wel dat het betekende dat je baby dan zo groot is dat het moet zakker om ruimte te krijgen weet niet of dit waar is. Maar nu was ik benieuwd met hoeveel weken jullie kindje ingedaald was en als je kindje vroeg was met indalen was het dan ook een groot kindje?
Mijn baby was al ingedaald met 32 weken. En is uiteindelijk met 38 weken geboren. Hij was niet erg groot, 3040 gram en ca. 50 cm.
bij de eerste was ie geloof ik rond 32 weken ingedaald was zooo blij want hij zat zoo hoog, daarna ging ie lekker verder met groeien en ben ik met 38 weken ingeleid omdat ie anders 10-11 pond met 40 weken zou gaan wegen, nu was ie met 38 weken dik 8 pond.
Met 26 weken lag ze al ingedaald. Uiteindelijk was ze 3910 gram bij haar geboorte. Maar dan wel met bijna 42 weken.
Eerste 32 weken en gedraaid rond 26weken, geboren met 41w+5d (50cm en 3175gr) Tweede 36/37weken en geboren met 41w+1d (50cm en 3140gr). Het hoofdje word met de duur te zwaar om rechtop te houden en "duikelt" de baby als t waren om.
Ik had bij 33 weken voor het eerst "bibi" op mijn kaart staan. Volgens mijn verloskundige is mijn baby zeker geen kleintje. Zou dus best kunnen dat ie om die reden de ruimte wat lager opzoekt. 's Nachts maakt hij het zichzelf gemakkelijk en ligt ie helemaal uitgestrekt tegen m'n ribben. En ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar bij mij betekent bibi ook heel erg PIPI! Wordt er niet goed van hoe vaak ik naar de WC moet. En dan niet voor een fatsoenlijke plas, maar voor een paar druppels. Grrr...
ik heb sinds vorige week ook bibi op mijn kaartje staan. Betekend dat dat het kindje is ingedaald? Ze zei wel dat het niks zegt dat het kindje nu al was ingedaald. Ben heel benieuwd. Bij de 20 weken echo zeiden ze dat het klein kindje was. Dus we zullen zien kan niet wachten!
mijn ventje was met 34 weken begonnen met indalen en me t 36 weken was hij volledig ingedaald en lag hij vast.
bibi betekend volgens mij bewegelijk in bekkeningang ik heb sinds vandaag vibi is volgens mij vast in bekkeningang. Dus volgens mij is die vanjou aan het indalen winnietje. Hebben jullie trouwens last van het indalen ik had bij mijn vorige zwangerschappen last van indalingsweeen maar deze keer zag ik het pas aan mijn buik die is veel lager nu.
ik heb heel veel pijn in mijn bekken vooral snachts ook last van harde buiken maar dit doet niet zeer, Ik moet morgen en zaterdag nog werken en dan heerlijk met verlof
cvib betekend dat t hoofdje ook vast zit in het bekken, nouja niet echt vast maar je snap wat ik bedoel haha
de jongens waren al voeg ingedaald.. deze keer niet.. ben nu bijna 36 weken en mevrouw ligt dwars..(vorige controle stuit) 5 dec krijg ik een groeiecho...
Volgens de vk sinds afgelopen maandag dus met 29 weken al. Bij mijn eerste was het ook zo vroeg, maar de positie kan nog veranderen. Ik voel wel dat ie heel laag zit en ik zie ook aan mijn buik dat deze niet meer zo "hoog" staat.