zwangerschapssymptonen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door meissie22, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie22

meissie22 Nieuw lid

10 jan 2008
    4
    0
    0
    hallo

ik heb de laatste 2 weken last van veel vermoeidheid snel geprikkeld en een raar voor gevoel wat vrouwen wel eens hebben, soms misselijk, duizelig en hoofdpijn.
    kunnen dit zwangerschaps symtonen zijn?

en wanneer kun je zelf een test doen? maakt dat uit op welke dag?

liefs meissie 22

Edit moderator: ik heb je topic verplaatst naar 'Eerste symptomen'. Wil je hierop op letten bij het plaatsen? Alvast bedankt!

2. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Hey meissie 22,

ik denk dat je niet helemaal op juiste plaats zit, maar wil je wel antwoorden.
    Ik ben nog nooit zwanger geweest, maar wel gedacht zwanger te zijn omdat "de" symptomen er waren...
    hopelijk voor jou ben je zwanger, maar het kan uiteraard ook ongi klachten zijn of 'toeval'

Gr,
    Evita

3. meissie22

meissie22 Nieuw lid

10 jan 2008
    4
    0
    0
    hallo

ik heb de laatste 2 weken last van veel vermoeidheid snel geprikkeld en een raar voor gevoel wat vrouwen wel eens hebben, soms misselijk, duizelig en hoofdpijn.
    kunnen dit zwangerschaps symtonen zijn?

en wanneer kun je zelf een test doen? maakt dat uit op welke dag?

liefs meissie 22

Edit moderator: ik heb je topic verplaatst naar 'Eerste symptomen'. Wil je hierop op letten bij het plaatsen? Alvast bedankt!

4. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Hey meissie 22,

ik denk dat je niet helemaal op juiste plaats zit, maar wil je wel antwoorden.
    Ik ben nog nooit zwanger geweest, maar wel gedacht zwanger te zijn omdat "de" symptomen er waren...
    hopelijk voor jou ben je zwanger, maar het kan uiteraard ook ongi klachten zijn of 'toeval'

Gr,
    Evita

5. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Vanaf 4 dagen voordat je NOD is, maakt je lichaam al genoeg HCG aan voor de Matcare zwangerschapstesten. Maar ze adviseren wel eigenlijk tot je NOD te wachten met testen omdat de ene vrouw nou eenmaal minder HCG aanmaakt dan de andere vrouw, dus het zou kunnen dat je 4 dagen voor je NOD nog negatief test terwijl het eigenlijk positief was. Ik heb ook 4 dagen voor NOD getest en ik had een heel licht teststreepje dus wel genoeg HCG blijkbaar...

6. Niet meer actief

Misselijk was ik ook, vermoeid ook en hoofdpijn.
    Maar ja, wil nog niet altijd zeggen dat je zwanger bent natuurlijk.

Ik heb veel later getest, weet niet meer precies.
    Maar bleek toen al 5 weken zwanger te zijn :D

7. Niet meer actief

Misselijk was ik ook, vermoeid ook en hoofdpijn.
    Maar ja, wil nog niet altijd zeggen dat je zwanger bent natuurlijk.

Ik heb veel later getest, weet niet meer precies.
    Maar bleek toen al 5 weken zwanger te zijn :D

Deel Deze Pagina