Ben 1 dag overtijd, maar heb eigenlijk dezelfde symptomen als dat ik ongesteld moet worden. Zoals sneller vet haar en mijn borsten doen pijn. Maar ook wisselende stemmingen en minder kunnen verdragen, sneller boos of verdrietig. Zou het kunnen? Ik las dat je borsten juist zachter worden als je zwanger bent. Ik wil nog een paar daagjes wachten met testen.
over tijd is over tijd meid! en veel vrouwen hebben evengoed dezelfde klachten als met een menstruatie, alles kan en staat open. succes liefs Anita
Ik heb ook dezelfde klachten behalve dat ik nu geen bruinverlies heb en 2 dagen overtijd. Helaas al 2 negatieve CB. Nu een beetje rozeverlies.... Ik duim voor je!
Ik had precies hetzelfde,moest de 6de ongesteld worden de vijfde kreeg ik al een gevoel dat ik t moest worden maar werd het niet.Heb het gevoel zo'n 5 dagen gehad op de 9de getest en het was positief! Liefs
hoi allemaal, jullie verhalen geven mij hoop. heb nu 2 kuren clomid gehad en had gisteren ongesteld moeten worden. Had ook een afspraak in het ziekenhuis en vertelde de gu\uyn. dat ik last van bijwerkingen had gehad (misselijk, haaruitval en moe)de gyn. opperde dat ik misschien wel zwanger was. Toen ik hem vertelde dat ik dacht van niet omdat ik menstruastiekrampen had, begon hij maar te lachen en vertelde dat ik dit weekend moest wachten en as. maandag toch maar is een test moet doen. pfffff wat duurt het weekend nu lang! Heb nog steeds erge krampen in mijn baarmoeder, als ik zit of lig valt het wel mee maar als ik ga lopen of staan wordt het erger....ga maar steeds naar de wc maar niks, nog niet eens een voorteken dat ik ongesteld ga worden! Ik weet het niet meer hoor, weet alleen dat ik snel wil dat het maandag is.
Fijn, alle meelevende reacties! Nog steeds niks, maar ik heb nu die hoofdpijn boven mijn ogen, die ik ook altijd voor de menstruatie heb. Dus ik vrees dat ik helaas vandaag of morgen ongesteld wordt. Nu heb ik wel altijd een beetje onregelmatige cyclus, maar ben meestal een paar dagen te vroeg, dus het is toch een beetje vreemd.
Bij mij wel iets....ongesteld heel erg balen natuurlijk. We proberen nu al 18 maanden zwanger te worden, eindelijk hoge hoop en in één klap weg..... Maarrrr we geven niet op, één keer zal het gaan lukken! Allemaal veel succes en sterkte die in de onzekerheid zitten!
Ik had ook dezelfde klachten, net of ik ongi werd. Had alleen wel beetje bloedverlies, dus d8 echt dat ik ongi werd, niet dus Ikzelf had ook een onregelmatige cyclus, omdat ik van de prikpil af was, en duurt wel ff voordat je dan weer normaal ongi word. We hebben er ook een jaar over gedaan om zwanger te worden, en nu is het toch eindelijk eens raak. Suc6 met testen meid!