Even een update; vanavond nachtdienst (zie tijd ) en het gaat hartstikke goed! Ik had ze achteraf wat later, omdat iemand wilde ruilen. Ik heb toch maar geen Bullit meegenomen, want dan kan je in de verleiding komen. Inmiddels 2 koffie verkeerd op en vind dit eigenlijk super lekker!! Of komt dit door de zwangerschap?! Het liefst neem ik nog 5 bekers, maar ik houd me in. En dat voor iemand die geen koffie lust. Iedereen nog bedankt voor de tips!
hallo dames!! Ik drink het zo afentoe, maar heb het gewoon altijd gedronken tijdens me zwangerschap. niet meer dan 1 blijkje per keer! Drink het niet geregeld, zo af en toe. eens in de maand en met kerst en oudjaar ja was het iets sneller op elkaar! dus 2 nachtdiensten eens in de tijd zou volgens mijn geen kwaad kunnen! maar zou het niet in combinatie drinken met koffie of iets anders waar je een beetje wakker van blijft!! Gr. Priscillia
(Ohjee, hopelijk wordt dit niet zo'n onmogelijke discussie) Ik heb ook Bull-it gedronken tijdens mijn zwangerschap, ik heb nl. ADHD en kon tijdens mijn zwangerschap geen Ritalin of een andere vorm slikken, en dit was de enige manier waarop ik me af en toe een beetje kon concentreren. Helemaal met al die hormonen was het een chaos in m'n hoofd!
Ik heb ook ADHD en ik kan nu ook mijn Concerta niet slikken. En idd met al die hormonen vind ik het nu extra moeilijk om 'de boel te overzien'. Als ik dan een blikje energie heb gedronken, wordt het gelijk weer wat rustiger in mijn hoofd. Dus het het is heel verleidelijk! Maar ik probeer het toch zo veel mogelijk te beperken. Liefs Gwen
Ik heb heel erg getwijfeld. Ik was, voordat ik zwanger raakte, enorm verslaafd aan de Bullits. Ik dronk er niet meer dan 1 per dag hoor, maar ik leefde elke dag echt uit naar mijn drankje 's middags. Ik weet het... Beetje raar... Dus het was afkicken geblazen. Ik drink verder nooit koffie omdat ik het vies vind. Maar die tijden zijn veranderd ben ik afgelopen nacht achter gekomen.
Niks raars aan hoor want dat heb ik ook....alleen drink ik er meer dan 1 per dag! Ik snak er gewoon naar