Zwanger. Ex wou abortus en nu ineens wilt ie er zijn. Dreigt met rechtzaak.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Jayda, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jayda

Jayda Lid

29 jul 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Heel erg bedankt voor je reactie!
    Dacht eerst dat ik de enige was in zo een stront situatie.. maar hier kom ik er achter dat er velen meer zijn helaas.
    Gelukkig ben jij van je ex af! Hoop dat dat bij mij ook gaat lukken/gebeuren.
    Hij heb niet voor me deur gestaan was niet zo lekker vanochtend ampers geslapen dus ben zelf pas rond 2 uur de deur uit gegaan om toch even wat te eten te halen iets simpels wat fut om te koken is er ff niet.
    Helaas dat er zulke mannen bestaan he. Vaak doen ze zich zo anders voor en dan als puntje bij paaltje er is dan ineens komt de ware aard naar boven.
    Bedankt voor je lieve woorden en een hele dikke knuffel terug.
    Ps: Voor jou ook petje af hoe sterk je er in staat!

2. Jayda

Jayda Lid

29 jul 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben de deur uit gegaan maar wat later dan de bedoeling was. Was niet lekker en ook geen fut. Hij is niet voor me deur geweest gelukkig. Had die kans al klein ingeschat hij moet tenslotte 2 uur reizen voor hij hier is hahah.
    Hoop dat je gelijk heb en het met een 'sisser' afloopt.
    Denk idd dat het door zn vriendjes komt die ook papa zijn en er wel zijn voor hun kindjes.
    Hahah en zijn woorden zijn inderdaad geen drol waard
    Bedankt voor je reactie ♥

3. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ik geloof heilig in verschil tussen "papa op papier" en "papa zijn". Ik vind dat ie wat betreft het laatste heel wat te bewijzen heeft, voordat ie "papa op papier" mag zijn.

Ik denk dat je je in jouw geval gelukkig mag prijzen dat ie je kindje nog niet heeft kunnen erkennen. Mochten later zijn inspanningen rigoureus ten positieve veranderen (al lijkt me dat sterk op basis van jouw verhaal), dan zijn er altijd nog mogelijkheden...

4. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Mediation gaat alleen met medewerking van beiden en ook een rechter kan gezag en erkenning opleggen....

5. Jayda

Jayda Lid

29 jul 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MM1981 Zo denk ik dus ook inderdaad. Hij heb echt heel wat te bewijzen tegenover zijn dochter vooral en ze is nog niet eens geboren kan je na gaan.. bedankt voor je reactie!

@Sandrasv Wat houdt dat precies in? En hoelang zou dat duren ongeveer? Dankjewel voor je reactie.

6. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Een rechter kan dit traject wel voorstellen van mediation, maar ook dat kost geld. Als een van de partijen wil dat er simpelweg een knoop wordt doorgehakt dan is mediation niet verplicht. En de vader kan een verzoek neerleggen bij de rechter om zijn kind te mogen erkennen en het gezag te krijgen hoelang en hoe dat precies gaat weet ik niet, veel zaken duren al snel minimaal een jaar met alle kosten van dien....

7. Jayda

Jayda Lid

29 jul 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dat is dan duidelijk tot zo ver haha. Dankjewel voor je reactie nogmaals! :D Ik wacht rustig af ik laat niks meer van me horen want tot nu toe heb hij nog geen 1 keer uit zichzelf wat laten horen alleen als ik dus wat laat horen. Dat ga ik dus niet meer doen. En als hij contact zoekt dan pech voor hem. Hij mag het via de rechter gaan spelen doet ie tenminste eens moeite voor zijn dochter. Hij moet eerst dan erkenning via de rechter gaan doen en daarna pas de rest dus ..duurt nog wel even + als hij wel in Letland zit dan zal dat nog later pas in gang gezet worden dus nog langer duren. Deste meer rust voor me dochter en mezelf. :D

Deel Deze Pagina