Buikpijn = bandenpijn?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lovelylonnes, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb al sinds vannacht buikpijn, hou deen minuutje ofzo aan en voelt als super trekkende menstruatie pijn.
    Vanaf dat ik ben opgestaan is het wel minder maar nog steeds zeurende pijn en hij trekt door naar mn benen....

Nu moet ik dalijk naar de gyn ter controle omdat ik het niet vertrouw en ik mezelf gewoon al die tijd al aan het gekmaken ben!!
    Heb geen bloedverlies gehad....

Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik las alweer bandenpijn...

thanx
    Lonneke

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bandenpijn voelt anders, volgens mij. Dat is te vergelijken met spierkramp in je kuit, maar dan in je buik. Het schiet als het ware in je buik aan de linker of rechterkant als je te snel gaat staan, lacht of niest of omdraait in bed. Het doet eventjes heel erg pijn, maar het trekt al heel snel weer weg.

Jouw pijn klinkt toch wat anders, ik herken het zelf niet zo. Ik hoop dat alles goed is, veel succes bij de gyn!

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik herken de pijn wel. Had het rond die periode ook, en heb toen 'snachts zelfs nog het zkh gebeld ;)
    De vk vertelde me toen dat het echt bandenpijn was. Rond 14 a 15 weken maak je namelijk een groeispurt en kun je daar last van krijgen. Ik moest echt 2 paracetamol slikken om van de pijn af te komen.

GElukkig kun je naar de gyn en ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!

Succes!

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Beetje later reactie, ze weten niet wat het was maar met het kindje is gelukkig alles goed.
    Getest op urinewegontsteking en dat was het niet.
    Misschien toch combi van groeipijn en opstipatie... Inmiddels heb ik er ook geen last meer van.
    thanx

Deel Deze Pagina