Hoi allemaal, Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Ik ben niet echt misselijk, af en toe een beetje blegh gevoel maar dat is heel kort. Kan gewoon eten en krijg voldoende binnen. Normaal ben ik wel altijd snel misselijk met bijv stress of medicatie. Daarom verbaast het me dat ik nu nog niet misselijk ben. Meer mensen ervaring hiermee? Ik maak me een beetje zorgen...
Wees blij Het kan met gemak nog komen, het kan ook niet komen. Ik snap dat je aan de ene kant graag die misselijkheid wil hebben als soort van bevestiging van je zwangerschap. Maar geniet ervan dat je die kwaal (nog) niet hebt.
Ik ben bij m'n zoontje helemaal niet misselijk geweest en bij deze zwangerschap pas vanaf 7/8 weken. Probeer er van te genieten, ik begrijp dat het een soort van bevestiging is. Maar fijn is het niet
Deze zwangerschap ben ik bijna niet misselijk geweest. Ik moest niet gaan schommelen, maar verder geen last ervaren. En zie mijn banner Probeer ervan te genieten en eet lekker veel vitamines! Mocht het dan nog komen dan begin je iig met een sterk lichaam
Hier ook een stress kip, stress dat vaak op men maag en darmen slaagt. Maar bij mijn zwangerschap geen 1x misselijk geweest hoor Mijn zwangerschap was een droom, 1 zonder kwaaltjes (al maakte dat me soms ook wel onzeker hoor )
Ik ben in geen enkele zwangerschap misselijk geweest. De ene vrouw is de ander niet. Niet misselijk zijn zegt niks over de zwangerschap en of het goed gaat of niet. Ik zou zeggen: geniet ervan.
Het kan nog heel goed dat het nog komt, of niet Wel of niet misselijk zegt in ieder geval niks. Bij mijn eerste zwangerschap was ik misselijk vanaf een week of 7 tot 15 weken (die laatste paar weken wel meer vlagen en niet 24/7) en deze zwangerschap vanaf 7 tot ongeveer 10 weken extreem misselijk en daarna niet meer
Ben bij alle 2 ook nooit echt misselijk geweest. Alleen tandenpoetsen s morgens vond ik niet zo fijn.
Dat kan nog komen Ik was bij alle zwangerschappen vanaf week 6 misselijk en bij deze pas vanaf week 7, maar het duurde dubbel zo lang (tot ruim 22 weken).
Zoals gezegd het hoeft niet. Vorige 2 zwangerschappen niet misselijk geweest en tot nu toe ook niet. Dit kan natuurlijk nog komen, maar heeft absoluut niet. Het zegt niks over het verloop! Voldoende eten en rust is key!
Vorige zwangerschap ben ik 0 keer misselijk geweest. Deze zwangerschap pas na 6/7 weken. Dus het kan nog komen bij je, maar dat hoeft zeker niet. Edit: ik zie dat je post al van 3 weken geleden is.
Bij zoontje niet misselijk geweest en nu tijdens 2de zwangerschap ook niet. Wees blij, het kan altijd nog komen