Ik heb ben al lang aan het temperaturen maar m'n cyclus lijkt sinds kort van slag. Uiteindelijk was er deze maand wel een soort van stijging te zien maar niet genoeg om zwanger te kunnen zijn. Ik verwacht dan ook morgen of overmorgen ongesteld te worden. Komende maand wil ik t graag proberen met testen om uit te zoeken wanneer m'n eisprong is. Mijn vraag is dan ook welke ovulatietesten jullie me aan kunnen raden? Welke zijn de beste? En is iets als de Persona een idee om m'n vruchtbare dagen te bepalen?
Ik gebruik de dipsticks van Zw & Kids. Daarmee kan ik heel goed mijn ei vinden. Toen ik de dipstick duidelijk vond, heb ik een digitale ovutest van CB (smiley) gedaan en die was toen ook ook posi. Smiley is toch duidelijker af te lezen dan twee streepjes. Persona zegt mij niets.
Ik doe het exact hetzelfde! heb vorige ronde 123ovulatietest gebruikt ipv z&k... maar z&k bevallen me toch beter!.. 123 geeft veelste snel positief aan..
Sensitest heb ik nog nooit gebruikt. Had voornamelijk positieve verhalen gehoord over Zw & kids. Ieder zijn voorkeur
Sensitest hoor ik vaak dat je beter niet de gevoelige kunt pakken, maar de gewone, verder weet ik het niet want die heb ik nog nooit gebruikt
Bij mn jongste en huidige zwangerschap zwanger geraakt mbv Sensitest ovulatietestjes en in combi met Clear Blue.