Hallo Dames, Ik ben vandaag 36 weken zwanger, maar ben afgelopen donderdag me prop verloren en sindsdien aanhoudende buikpijn en harde buiken... sinds vannacht is nog het erger geworden en kan ik soms wel gillen van de pijn, de vk durf ik nog niet te bellen omdat die altijd zegt da ik gevoelige baarmoeder heb en daarom zoveel last heb van voorweeen en harde buiken.. Iemand tips of ideeeen? xx
Nou zeker je vk bellen!! En misschien even onder een hete douche gaan staan....blijft de pijn aanhouden zijn het denk ik ween hoor... Maar nu echt je vk bellen zeg...
Bellen! Lekker makkelijk antwoord van je vk trwns! Straks is er wel wat mis en dan durf jij niet te bellen.. Ik heb zelf last van extreem gevoelige banden maar als dit te erg word, bel ik dus wel en dat moet ook van mijn vk.. Geen risico's nemen met die kleintjes..
Ja heb een hele zakelijke verloskundige... mja moet het er de laatste weken maar even mee doen.. ja op dat punt zit ik al dat ik amper durf te bellen
Idd schijt aan hebben! Hallo, jij betaalt haar haha! Dat zij "liever lui dan moe is", is niet jou probleem.. ik zou echt bellen, als je echt pijn hebt is dat niet goed.. En dan kan het misschien vals alarm zijn maar liever even gecheckt dan zometeen met de problemen zitten
het zou zomaar kunnen dat je bezig met bent met bevallen. wat voor de een voelt als enorme ween kan voor de ander voelen als onprettige kramp ed. gewoon bellen en anders naar een vervanger vragen
Bellen, ik heb ook een overgevoelige bm en mijn vk en nu ondertussen gyn zegt ook. Al bel je 10x overdag of 's nachts daar zijn we voor. Niet denken och ik durf niet of sneu wakker te bellen. Zij zeggen, hier hebben we voor gekozen. Dus bel meid, gaat om jou en je kindje.
Sorry dames voor de late reactie, Maar ben op een punt maar lekker gaan douchen en me bedje ingedoken... nu is het wel minder, maar een zeurende pijn dus denk gewoon indalingsweeen (denk ik ze is al goed ingedaald) of oefenweeen...