Hoi , Ik ben saar 33 jaar en mama van Ella van 2 . Sinds vorige week vrijdag Weet Ik dat ik zwanger ben , heel gek natuurlijk want we gebruikte een condoom. Nu is dit kindje zeer gewenst. Een roze wolk is er jammer genoeg niet , ook zorgeloos zwanger zijn niet... Ik ben intussen 6 keer zwanger geweest en 1 dochtertje waarvan het ook niet zeker was dat ze het ging redden . 30 dagen couveuse en geen idee wat er net was na een voldragen zwangerschap. Een dik jaar na mijn dochtertje was ik terug zwanger , jammer genoeg weg dit een vroege miskraam . Ja dat kan natuurlijk. Een cyclus afwachten . Ronde 2 ik was terug zwanger . Op 6 weken zagen we een mooi kloppend hartje , alles zag er prima uit. Op de volgende echo zagen we dat het hartje ermee gestopt was op 9 weken en 6 dagen . Dit werd een curettage. Bij de volgende poging was ik in ronde 1 zwanger. Ook weer bij de eerste echo zagen we een kloppend hartje. 2de echo bleek ook dat het deze keer gestopt was op 9 weken en 7 dagen . Dat werd terug een curettage. Poging nr 4 . Ook weer direct zwanger. Mooi kloppend hartje. Op de 10 weken echo bleek het nog te leven , maar de gyn zag een afwijking aan het hoofdje . We werden doorverwezen naar het uza. Hun apparatuur is veel beter. Daar werd het bevestigd, ons babytijd had anencefalie en een zware open rug . Zwangerschapsonderbreking werd voor gesteld. Baby heeft geen overlevingskansen. Dan sta je voor de moeilijke keuze om een leven te beëindigen. Dus curettage nr 3 op een jaar tijd. Nu hebben ze intussen alles getest en er is helemaal niets mis met zowel mij als mijn man . Dus 4 keer pech. Hoe lang ik nu net zwanger ben weet ik niet hcg stond op 17000 wat op 6 of 7 weken zwangerschap zou duiden. Dus nu bijna 8 weken . Gek want ik heb 1 februari mijn regels nog gehad. Maandag hebben we een afspraak bij de gyn . Zou zo graag genieten, maar ik vrees dat d1t niet meer gaat lukken
Heey meid.. Wat een nare voorgeschiedenis heb je. ik snap jou wel en het niet hebben van een roze wolk. Wij zijn bezig voor ons 1e kindje en vorig jaar 1 ma 7weken kloppend hartje 10 weken niks meer.. later dat jaar een miskraam.. Hier kunnen wij ook pas helemaal gaan genieten als de 12 weken behaald zijn .. en dat duurt nog zo'n 8 weken. Probeer toch van de kleine dingen te genieten en praat er veel over. Dat helpt hier tenminste. Ik wil jou heel veel succes en kracht toewensen voor de komende tijd.. en heel veel mooie echo's gewenst♡
Hier ook geen roze wolk hoor. Als je zoveel zwangerschappen verliest is een roze wolk gewoon niet meer mogelijk. Sterkte!
Ja idd , blijkbaar zou al de bezorgdheid er nog eens voor zorgen dat de misselijkheid erger wordt. Deze zwangerschap nog niet zo veel last van , de vorige wel. In het ziekenhuis zeggen ze dan om me niet te veel zorgen te maken... makkelijker gezegd dan gedaan
ik herken het ook helemaal hoor, geen roze wolk hebben. Hier via IUI 4x zwanger geweest, waarvan ook 2 miskramen. 1 waarvan we ook eerst een mooi kloppend hartje hadden gezien. Nu ben ik voor het eerst spontaan zwanger, 21 maart krijg ik mijn 1e echo, maar bij mijn 2 dochters was ik pas écht blij toen ze eenmaal geboren waren. Wel kan ik tijdens de zwangerschap erg genieten van het getrappel in mijn buik
Bij mij zal ik ook pas gerust zijn als ik de baby kan voelen hoor. Maandag eerste echo , normaal was het een gesprek ivm de vorige ma enz. Volgens de dokter zou ik nu bijna 8 weken zijn , heb mijn regels 31 januari nog gehad dus wel gek. Mijn cyclus was na de curettage van 9 december nog wel geen 100% , mss was het toen een innesteling ipv een echte mebstruatie
Jeetje wat heftig allemaal. Ik kan me niet inbeelden hoe jullie je voelen. Ik wil jullie allemaal een mooie en gezonde zwangerschap toewensen.