Zoals het onderwerp al zegt, geloof ik dat ik misschien een heel klein beetje zwanger ben. Ik heb een aantal testen die een lichte streep geven. Daardoor ben ik wel nogal onzeker. De vorige keer werden mijn testen ook niet donker, als was dat wel met 6 weken, toen liep het uit op een mk. Ik hoop zo dat het nu eindelijk goed gaat, dat het ons eindelijk gegund is. Willen jullie voor mijn duimen en bidden?
Een streepje is een streepje. ..... hoeven geen knalstrepen te zijn. dus ik zeg : gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Hier ook nog maar eens: JAAAAAAAAA GEFELICITEERD! Het is je zo gegund, het was ook echt wel eens tijd voor jullie. Liefs!
Een streepje is een streepje, dus meer dan een beetje zwanger . Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat deze blijft plakken.
Dank jullie wel allemaal. Streep lijkt ook te zijn opgelopen t.o.v. eergisteren, dus ik durf er langzaam in te geloven . Al blijft er natuurlijk altijd een angst...
Gefeliciteerd! Lekker van genieten, De angst blijft denk ik tot de bevalling wel Maar elke vk bezoekje kan je weer even spieken en word je weer even gerustgesteld.
ik duim ook voor je dat de test mag gaan oplopen bij mij bleef t tot aan de 5 e week heel lichtjes positief daarna al snel vrij duidelijk