hallo dames. Ik had al een tijdje vettig haar ineens en nu plots vorige week dacht ik oooohh natuurlijk dat komt door de zwangerschap. ik heb namelijk altijd heel droog haar en gebruikte altijd cremespoeling en olie. nou is zelfs zo als ik mijn haar enkel met shampoo was en het droogt op het nog steeds hartstikke vies vet is. lijkt wel of ik het vol gesmeerd heb met boter. nu heb ik weleens gehoord dat wassen met dreft kan helpen . maarja ik ben daar toch een beetje huiverig voor. iemand andere tips. want dit is echt geen gezicht het ziet er ook heel vies uit. ik herken het ook totaal niet van mijn eerste zwangerchap.
Hier ook, ik gebruik Garnier voor vet haar die helpt prima... en anders een rauw ei in je haren smeren moet ook wonderen doen, maar dat is niet mijn voorkeur Was je haar met een ei Meng één of twee eieren met wat water. Klop het geheel op. Masseer het mengsel vijf à tien minuten in je vochtige haar. Spoel uit met lauwwarm water. Je haar zal niet enkel gereinigd zijn maar ook goed gevoed dankzij de aanwezige proteïne.
As je je haar wast, wil het helpen om het met vlakke hand te doen. Als je je hoofdhuid ook maar een beetje masseert, dan stimuleer je talgklieren. Een goede kapperschampoo tegen vet haar helpt heel goed. Ouderwetse droogshampoo van de drogist doet wonderen
ik ga het eerst maar een s proberen met shampoo voor vet haar. dat ik daar niet eens aan heb gedacht word nu al dement hihihi
Ik had het ook ineens deze zwangerschap. Gebruik nu de Zwitsal van de kinderen en ik heb er geen last meer van.
Ik had het in het begin van mijn zwangerschap ook, en niets hielp er tegen geen enkele shampoo. Op advies van mijn kapster toen toch afwasmiddel gaan gebruiken een tijdje en werkte als een tierelier. Ik gebruikte dasty. Gebruik nu weer gewone shampoo.
Zou droogshampoo kopen. Ik heb het zelfde probleem. En als ik dan droogshampoo gebruik (gewoon een soort haarspray) dan is het niet neer vet
Ik heb al jaren vet haar helaas Alles geprobeerd ! Dure goedkope echt van alles Mijn moeder heeft 2 weken geleden shampoo van andrelon gekocht voor mij, andrelon natuurlijk puur heet het, Kost 5 euro voor zo'n fles maar bij mij werkt het !( tot nu toe haha )
Overstappen op biologische shampoo. Is veel minder belastend voor de hoofdhuid want de enge chemicalien hebben ze eruit gelaten. Gevolg is dat er veel minder vet wordt geproduceerd ( verwacht geen resultaat na 1x wassen, de situatie moet als het ware 'gereset' worden). Ik heb nu shampoo van The Body Shop en die is echt enorm fijn!
Wat ik fijn vindt is Guhl en dan de 'fris' variant of zoiets. Staat op dat het vetter worden tegengaat en dat vind ik echt te merken.
heb nu een shampoo geprobeerd voor vet haar van palmolieve. maar het is nog steeds harstikke vet.. mijn moeder had het nog over een mentholshampoo. van nioxin dacht ik. dat schijnt net als dreft te werken. en dus een laagje van je haar af te halen.
Het gaat meer om de talgproductie op je hoofdhuid, daardoor krijg je vet haar. Redken heeft een hele goede shampoo voor vet haar en overmatige talgproductie. Het is wel belangrijk dat je deze eventjes in laat werken. Kost wat, maar uiteindelijk is ie net zo goedkoop als shampoos uit de drogist omdat je er maar heel weinig van nodig hebt. Redken Scalp Relief Oil Detox Shampoo Vet Haar 300ml - HBB24
Ik ben zelf kapster en 11 weken zwanger van mijn tweede. Ik zal niet teveel gekke dingen doen die je anders ook niet doet omdat je haar straks weer moet wennen als je daarmee stopt. Ikzelf gebruik altijd Nioxin. Dat is een merk die de hoofdhuid intensief schoonmaakt en zacht is dus waar je elke dag je haar mee kan wassen. Daarnaast helpt het haaruitval voorkomen wat weer ideaal is voor straks na de bevalling. Nioxin wordt exclusief bij aangesloten kappers verkocht en bestaat uit 6 series. Laat je goed adviseren door de kapper welke van de 6 nummers het best bij je haar past.
Grappig zie net dat hij ook al een keer genoemd is. Het is geen kappersprodukt overigens maar een medisch product. Hij zorgt voor een insensief schoon en gezonde hoofdhuid waar haar op zn allerbest kan groeien en versterken.
ik ken het inderdaad, mijn moeder heeft hem altijd van de kapper dus ik ga die van haar eens proberen.