hai hai me zus belde me vandaag op (met kleine paniekje) want ze zag een licht streepje. ze is namelijk allang bezig op zwanger te worden (ze heeft er al 1 van 4 jaar) maar na die tijd lukte het niet meer, dus is ze in de mediche molen beland eerst clomid enz, en nu haar eerst ifv behandeling en denk dat het raak is want ze teste toch licht positief er zit een streep. heb ik zelf ook gezien. dus ik wil haar van harte feliciteren met dit groot geluk heb haar al verteld over deze site en het een kijkje genomen, en vondt het heel erg interesand. dus meiden duimen jullie voor me zus dat jip en janneke blijven zitten (zo noemt ze haar emmy"s) groetjes annegie
ik duim voor haar... het zou echt geweldig zijn als het zo is maar een licht streepje zou je toch denken dat ze zwanger is
Streepje is bijna altijd een streepje! Ik hoop dat het de beebs waren en niet de Pregnyl. Geef haar een dikke knuffel, of het nou wel of niet gelukt is! Het zou echt fantastisch zijn zeg! Elmo
hai hai bedankt allemaal maar vandaag was de test heel duidelijk, en ze zegt van toen het een paar uur later nog eens deed was het echt vet positief. dus ik zei zo van het kan dan weleens een tweeling worden als die test ineens zooo duidelijk was. wat denken jullie zou het dan kunnen die tweeling groetjes annegie
Nee hoor Annegie, hoe dik of dun t streepje is.. maakt niet uit. Daaraan kan je absoluut niet zien of t er 1 of 2 of zelfs meerderen worden!