hey meis gefeliciteerd en sterkte met alles.. ben jij soms turks? of je vriend? en speelt dat soms ook een rol in de problemen? omdat je naam tatlim is vandaar dat ik dat vraag.. hopelijk wennen je ouders er aan want je zult hun hulp hard nodig hebben want in je ééntje is het heel zwaar ondanks dat je zo graag je kindje wil houden en er heel blij mee bent.. maar met liefde en doorzettingskracht kom je een heel eind.. succes met alles het komt vast goed je komt heel sterk over.. liefs anneke
gefelicteerd! ga er van genieten,! en zeker weten dat je ouders wel bij draaien. ik vind jou echt ongelooflijk sterk en ik wens je heel veel geluk!
Nee ik ben niet Turks. Mijn vriend wel. Maar moet zeggen dat daar nooit echt problemen over geweest zijn. Kijk het is niet ideaal natuurlijk, maarja soms zit gewoon niet alles mee. De papa is ook echt turks turks, blond haar en blauwe ogen . Ik oog nog meer Turks dan hij doet .
Van Harte Gefeliciteerd! Het komt vast allemaal goed. Ouders schrikken soms heel erg en zijn bezorgd, maar als ze straks opa en oma zijn, draaiën ze vast helemaal bij. Gelukkig is de situatie al wat verbeterd. Succes en geniet van elke minuut....
Wauw meis, wat een verhaal.... Heel veel sterkte en natuurlijk ook heel erg gefeliciteerd! Hoop dat je er zo veel mogelijk van probeert te genieten, ondanks alles! Dikke knuf daantje