Gefeliciteerd! Ik ken je gevoel! Heb helaas ook 3 mk achter de rug, de laatste 2 zelfs allemaal in dit jaar. Van het weekend weer een positieve test! Dus ook weer helemaal spannend, leuk maar ook doodeng..
Hoi @Nerotje, wat fijn dat je een goede echo had! En @metans ik kan me je angst goed voorstellen. Hopen op goede plakkers. Was vorige week de hele week beetje misselijk, dus was al blij. Meestal een goed teken zeggen ze. Sinds zaterdag eigenlijk nauwelijks nog misselijk en zondag een knaltest 2 dagen voor nod. Inmiddels bijna geen verschijnselen meer, behalve erg koud. Schrok vanmiddag toen ik weer behoorlijke last kreeg van steekjes in m’n baarmoeder. Duurde anderhalf uur en is nu wel redelijk weg. Heb dit een vorige keer ook gehad en dat is helaas niet goed afgelopen... ook het verdwijnen van symptomen was bij mij de vorige keer geen goed teken. herkent een van jullie deze steken? Las iets over het groeien van de baarmoeder maar weet niet of dat zo vroeg ook al kan.
Ik had vanaf een week na de terugplaatsing (ICSI behandeling) al krampen in m'n onderbuik, dit stopte een paar dagen geleden. Verder wisselen bij mij de symptomen ook erg, eerst heel gespannen en pijnlijke borsten, daarna weg, gisteren weer terug en vandaag weer weg... Ik ga er maar van uit dat het allemaal niets betekend...