Ik ben getrouwd toen ik precies op de helft van mijn zwangerschap was en vond het helemaal geweldig. Nu had ik ook nog niet echt een dikke buik, dus mijn jurk stond nog steeds mooi. Maar het gevoel dat je dan al met zijn drietjes bent en dat je man eigenlijk zowel met jou als met je kind een belofte aangaat, dat vond ik echt supermooi!
Stiekem zijn wij ook met z'n drietjes getrouwd! Ik was toen 4 weken.. 2 dagen na de bruiloft had ik een positieve test in handen! Ik had trouwens wel een vermoeden en heb dus niks gedronken. Nou drink ik normaal ook nooit, dus dit viel helemaal niet op.
Ik ben trouwens ook op 12 januari getrouwd . Moet helemaal goed komen. Ik wens je een supermooie dag, geniet ervan, het is het waard!Wij hadden een schitterende dag.
Wij zijn getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was van mijn meisje! Bewust voor gekozen tijdens de zwangerschap. Geen moment spijt van. Ik had een zwangerschapsbruidsjurk aan (heel mooi maar simpel) En de dag zelf was alles wat ik er van had verwacht en meer. de hele dag hebben we gewoon met z'n 3-tjes beleefd. zou het zo weer overdoen!
Ik ben bij de eerste ook zwanger getrouwd en toen was ik ongeveer 20 weken zwanger. Veel centjes heeft het wel gekost. Mijn eerste jurk was al helemaal op maat en zat als gegoten. Twee weken voor de bruiloft bleek dat hij niet meer paste en moest ik een andere jurk uitzoeken en een groot deel van de eerste en natuurlijk de tweede jurk betalen! Duur grapje! Ik zou niet snel weer zwanger trouwen, maar we zouden al in het huwelijksbootje stappen... een aantal maanden later bleek ik zwanger!
Ik ben ook getrouwd toen ik 36 weken was. Maar wij deden er niets aan, we hadden alleen onze getuigen, onze beste vriend en vriendin. Mijn vriendin had gebakjes en sterretjes gehaald, en die vriend slingers. Het was erg grappig!