indaling's of voorween met 27 week

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ancie, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    goeie morgen

ik maakte me de afgelopen 2 nachten behoorlijk druk
    k had namenlijk om de 5 min ontzettende kramp en dat hield dan 30 sec a minuut aan dus ik de vk vanmorgen maar gebeld en die was toevallig in de buurt en is net weg
    nu zegt ze dat ik voorween of indalings weeen heb ze heeft me getousheerd maar kan het niet goed voellen dus moet morgen ochtend even langs komen

wie had of heeft dat ook en wat deden ze toen?
    maak me best zorgen

alvast bedankt

liefs ancie

2. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    niemand die hier antw op heeft?

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nee sorry meid, ik dacht dat de meesten pas indalingsweeen kregen rond de 32/26 weken. hoe gaat het nu dan? nog steeds krampen? heel veel succes morgen.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    geen ervaring.
    mijn dochter was met 28 weken in gedaald maar dat heb ik niet eens gemerkt.
    mijn voorweeen voelde wel zo maar die had ik pas met week 37.
    hoe gaat het nu met je?

5. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoi Ancie,
    Ik heb vannacht ook een soort van voorweeen gehad. Het duurde bijelkaar een uurtje en de 'pijn/kramp' kwam in golven achterelkaar.
    Opzich had ik het gevoel dat het er allemaal bij hoorde dus ik maakte me niet al te druk.
    Omdat ik vanochtend nog steeds behoorlijke kramp in mijn onderbuik had (alsof je heel heftig ongesteld bent), heb ik toch de VK gebeld. Ik mocht direct langskomen. Ze hebben me helemaal onderzocht (idd ook inwendig) en er is niks aan de hand. Ik ben te druk geweest, heb te veel gedaan en moet stress vermijden. Wellicht ook een tip voor jou? Ga eens na of je heel druk bent geweest, te veel gewerkt heb of stress hebt....Meestal is dan de oorzaak wel te achterhalen. Succes ermee!

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vanaf wanneer is het normaal dat de baby in gaat dalen?

7. mymiracle

ja dat vraag ik me nu ook opeens af. ben ik dan niet laat?

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    kan heel vroeg al rond de 30 weken het indalen; maar kan ook pas zijn tijdens de bevalling!

als je maar gaat liggen op de grond als je kindje niet ingedaald is en je wel gebroken vliezen hebt...Maar zo gauw zal dat niet gebeuren...

9. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey meiden

hier even een update van mij

als eerste bedankt voor jullie reacties

ik moest gister ochtend bij de vk zijn en die heeft mij direkt doorverwezen naar het zh voor een ctg
    dus ik een half uur a 3 kwartier aan dat ding gelegen te hebben
    kreeg ik de uitslag alles met de kleine was goed maar ik had idd wat activiteit maar net geen weeen zeg maar
    ze hebben nog een echo gemaakt om verder te kijken hoe en wat
    nou blijkt omdat ik van me zelf heel dun ben mn buikwand veel dunner is dan normaal waardoor mn baarmoeder veelste snel geiriteerd raakt en dat veroorzaakt die krampen
    ik moet og rustiger aan doen dan dat ik al deed en goeie ondersteunende kleding dragen ook steunbanden
    ik ben wel heel erg opgelucht moet ik zeggen was al zo bang dat er wat anders mis was

liefs ancie

10. mymiracle

pfff gelukkig maar ;)

Deel Deze Pagina