Zwanger gevoel, maar geen idee..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinsesje88, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 prinsesje88, 1 apr 2011
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
    Hallo allemaal,

We proberen al een aantal maandjes zwanger te worden, maar tot nu toe mocht het niet baten..

Toch heb ik al een enige tijd (jaja, als je zwanger wilt worden duurt elke dag te lang ) het gevoel dat ik zwanger ben, maar je lichaam kan je helaas héél erg goed voor de gek houden.

Ik ben op 23 februari ongesteld geweest en 14 maart weer. Dit was zo kort op elkaar dat ik dit erg gek vond. Ook was het korter, maar wel echt ongesteld. Maar sinds 23 maart voel ik me erg anders.

Hieronder een aantal opsommingen van dingen die ik eerder niet had:
    - veel last van rommelende darmen
    - Obstipatie
    - af en toe pijn in borsten (tepels gevoelig en steken, elke dag wel even)
    - oneffenheden in gezicht (normaal nooit)
    - 's avond last van een opgeblazen gevoel, terwijl ik niet te veel heb gegeten
    - trillerig gevoel als ik niet op tijd eet (normaal ook geen last van)
    - continue gekke gevoeletjes in mijn onderbuik (kan het niet zo goed beschrijven.. een soort van spierpijn gevoel, steken, trekkig gevoel)
    - soms last van maagzuur
    - onzettend moe, maar 's avonds niet in slaap kunnen komen. Mijn vriend wordt gek van al mijn verhalen! haha

Was ook nog een aantal dingen vergeten, hoort eigenlijk ook in het rijtje hierboven, vergeetachtig zijn.

Ik heb al dagen heel erg de drang om te testen en heb dit ook gedaan, tegen beter weten in, want er valt nog niets te testen, wat de test dus ook aangaf.

Zou ik deze symptonen hebben omdat ik graag zwanger wil worden, aangezien ik het idee heb dat het allemaal nog veel te vroeg is mocht ik zo bevoorrrecht zijn dat ik inderdaad zwanger ben.

Graag zie ik jullie reacties tegemoet komen! Liefs, xx

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mss een testje ertegenaan gooien? Dan heb je duidelijkheid..

3. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie, maar omdat ik dus elke keer de neiging heb/had om te testen had ik ook getest, maar negatief. Nu lijkt het me nl ook nog vrij vroeg om te kunnen testen.

Ik weet me echt geen raad met mijn eigen lichaam, want ik voel dingen die ik nog niet eerder heb gevoeld, maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt :(

Verder wilde ik nog even melden dat ik een borstvergroting heb gehad en dat er sinds ik de andere symptonen kreeg er ook 1 tot 2 druppeltjes vocht uit mijn tepels komt.

Nog meer raadsels dus....

4. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Hoelang is het geleden dat je de pil of prikpil hebt gehad?

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

als je 1e dag 14 maart was is het wel te vroeg om nu te testen idd maar als het een innestelingsbloeding was geweest had je test nu positief moeten zijn.
    Ik zou nog even wachten met testen. (haha zei ik heel stoer :p, ik kon ook nooit wachten)

De klachten die je beschrijft kunnen ook van het ontpillen zijn (tenzij je natuurlijk al jaren van de pil af bent) maar het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houdt.

Ik heb ook maanden van alles gevoeld dat ik dacht...nou nu moet het echt wel raak zijn. en de maand dat ik niets voelde bleek ik zwanger te zijn.
    Je lichaam is maar iets raars ;)
    Hopelijk heb je binnenkort toch een mooie roze test in je handen!!

6. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heb last van precies dezelfde klachten maar heb 3 zwangerschapstesten later toch moeten concluderen dat ik echt niet zwanger ben. Ben nu ongeveer 5 maanden met de pil gestopt en mij is verteld dat de klachten heel goed nog van het ontpillen kunnen zijn. Wel heel irritant, ik dacht echt dat ik zwanger was :( zeker omdat ik me ook zo raar, "niet mezelf", voel. Sterkte, en ik duim voor ons beiden!

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier dezelfde symptomen en ben nu al 7 maanden gestopt met de pil.. Hier ook nog steeds niet zwanger dus het zou goed het ontpillen kunnen zijn.. Ik herken bij mezelf ook heel duidelijk dat ik ieder gevoel wat ik krijg link aan zwanger worden.. Je kunt jezelf hiermee helaas ook helemaal gek maken..:(
    Natuurlijk hoop ik voor je dat je binnenkort een positieve test in handen hebt :) ik hou het forum in de gaten en duim voor je! :)

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik denk eerlijk gezegd ook dat het nog van het ontpille is, ik heb dat gevoel ook maaden gehad.. Succes!

9. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieverds!

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Ik heb echt steeds de drang om te testen en vanochtend toch maar een kv testje gedaan met dit als resultaat..

Mag ik blij zijn of niet?

Rus05: Mocht dit inderdaad een positieve test zijn, dan ligt er misschien ook een mooi wondertje voor jouw in het verschiet :)

xxpetra: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van!

En voor alle andere meiden: Blijf hopen, want de hoop maakt je sterk!

veel liefs xxx

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wauwwww hartstikke zwanger :D Gefelciteerd!!!!

11. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Jaaaaa snel blij gaan zijn!!! Gefeliciteerd!!

12. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    zou zeker blij zijn met die test:D gefeliciteerd!

13. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel lieverds!! Sta momenteel mijn vreugdendansjes te doen! haha

14. lamboke

lamboke Nieuw lid

3 apr 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    ik ben nieuw hier en zit toch met een aantal vragen. ik zie hier op de forums veel verschillende antwoorden over mijn vraag.
    ik ben nu 8 dagen overtijd en de laatste 3 dagen heb ik een licht bruinverlies, steken in mijn rechter lies, zeer gevoelige tepels en echt heel veel moeten plassen. wij zijn aan het proberen voor een tweede kindje. ben nu een beetje bang om een test te doen voor het resultaat.

15. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lamboke,

Het enige advies dat ik je kan geven is testen!

Ik had al heel erg vroeg last van de symptonen, maar ik dacht ook dat mijn lichaam een looptje met mij nam. Ik ben nl nog niet zo lang van de pil af, dus het had heel goed kunnen zijn dat het het ontpillen was. Maar vanochtend kreeg ik uitsluitsel door een positieve test.

Het verschilt heel erg per persoon de symptonen van het zwanger zijn of toch van het ontpillen.

Dus, ik zou echt gewoon even een testje doen. Elke test is spannend, maar het geeft je wel uitsluitsel!

Ik ga heel hard voor je duimen! :) Enne, ff laten weten he!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    gefeli meid!!!

17. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Boh ! Gefeliciteerd met de zwangerschap.. ik heb je berichtjes allemaal even gelezen.. en ben echt jaloers !!

Ik ben zelf nu 8 dagen overtijd.. en morgen moet ik naar de dokter om bloed te prikken..

ik heb al 2 keer een test uitgevoerd maar negatief..TOCH heb ik echt het gevoel dat het dit keer raak is (6 maanden bezig)

ik kan er niets aan doen maar ik kan aan niets anders denken..mijn familie zegt steeds : Niet te veel aan denken..anders gebeurt t nooit..

maar dat probeer ik ook echt.. ik zoek genoeg afleiding.. maar zoals nu.. zit ik achter mijn laptop,, en wil ik alleen maar info zoeken over zwangerworden.. en verhalen lezen over andere.. zoals nu..

ik heb niet echt veel symptomen maar ik heb er toch een paar:

* Af en toe beetje misselijk
    * erg gevoelige tepels, ook zijn ze wat groter
    * witte afscheiding
    * moet zeker 3 x of meer naar de wc per dag (ontlasting) normaal maar 1 x of 1 x in 2 dagen..
    * slapeloosheid.. ik kan gewoon echt niet meer slapen 's nachts terwijl ik het echt probeer !
    * af en toe pijn in de rug..maar weet niet of het daaraan ligt..

Wat vinden jullie van deze symptomen ?

18. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief tulpje!

Wat een verhaal ook van jou zeg.. Ik had precies hetzelfde, heb hier vele verhalen gelezen, maar het blijkt elke keer weer zo te zijn; iedere vrouw is anders! :)

Ergens wist ik het ook heel erg zeker, maar je lichaam kan je ook heel erg goed voor de gek houden helaas.

Ik heb er wel opgelet dat wij niet gingen klussen om maar te klussen, maar het gewoon te doen wanneer wij er zin in hadden! Dit heeft blijkbaar wel geholpen :)

Ik moet nog wel naar de ha om te horen of we officieel blij mogen zijn en hoelang we zwanger zijn, want ik weet niet of het vanaf 23 februari is of vanaf 14 maart, dit geeft nog een hoop onzekerheid!

Met welke merken heb jij getest? Ik had eerst dure testjes en vanochtend getest met kv, donderdag doe ik er nog één voor de zekerheid en wil ik langs de ha gaan. We gaan morgen weg voor een paar dagen.

In mijn geval kan ik alleen maar zeggen, hou vast aan je gevoel en probeer erop te vertrouwen! Mijn lichaam gaf mij nl de goede informatie.

Ik ga heeeel hard voor je duimen! En je volgen! Dikke knuffel!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Prinsess, je kan er denk ik wel vanuit gaan dat het va maart is..je test is mooi duidelijk maar kan veeeeeeeeel dikker en dat komt pas als je wat meer weken zwanger bent. Je kan altijd voor jezelf uit nieuwsgierigheid zo een van CB doen met indicator ;) en je bent harstikke zwanger hoor :D hoe reageerde je man?

20. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    @prinsesje..

Dankjewel voor het duimen, hoop dat het werkt haha..
    ik moet eerlijk bekennen dat ik wel echt geklust heb op de dagen dat het moest.. en misschien is t wel goed idee omdat dat eens niet te doen,, inderdaad gewoon doen als we er zin in hebben..

als het deze keer niets zo is dan heb ik pech gehad.. nieuwe maand nieuwe kans haha..

ik heb verschillende gehad.. eerst had ik clearblue..en heb deze keer ook van kv gebruikt.. maar steeds maar 1 streepje :S..

en nu je zwanger bent, moetje ook foliumzuur pakken he..
    ik ben t al een halfjaar t slikken :p want je moet het voor de zwangerschap en tijdens de zwangerschap innemen..

ik hou je wel op de hoogte van morgen ;)

Deel Deze Pagina