prinsesje88; Gefeliciteerd, helemaal leuk!!! Probeer ervan te genieten Ik hoop over een aantal dagen hetzelfde te kunnen zeggen..Ik voel me ook anders dan normaal, wel ongesteldheidsklachten, maar veel vroeger dan normaal, vorige week 1 dag goed beroerd geweest, nu aantal dagen voor nod voel ik niks meer??? ben benieuwd....
Prinsesje88 Gefeliciteerd !!! Probeer er wel van te genieten hoor!! en niet te veel gaan lezen over miskramen. Want er zijn in aankomende 9 maanden altijd gevaren met de zwangerschap en wat er mis zou kunnen gaan en niet alleen in de eerste 12 weken. Dus probeer er wel van te genieten want het is iets heeel bijzonders! Ik hoop dat ik het nog 1 x mag mee maken. Ookal gaat het nu moeizaam!! maar 1 ding: GENIET!!!
@ 80suus80; dank je wel meid! Ik ga het proberen, maar durf het gewoon niet. Mijn eigen moeder heeft wat dat betreft ook genoeg narigheid meegemaakt, zelfs na 9 maanden zwangerschap nog Maar.. probeer positief te blijven en niet te veel na te denken. Zou er echt van willen genieten, maar durf het nog niet! @ Romy83: Ga ontzettend hard voor je duimen! @ Evira: Hoe is het allemaal met jou?
Meis, ik hoop dat het leed van je moeder jou bespaard blijft! En het is makkelijk gezegd, maar maak je geen zorgen. Als het misgaat heb je nog genoeg tijd om je er rot om te voelen. Nu is het tijd om te genieten! Hier alles goed. Als ik niet ongi wordt vandaag, ga ik morgen testen, spannend!
Bedankt meid! Ga het ook echt proberen, maar het is nog héél erg pril allemaal. Maak me ook gelijk zorgen als ik ook nog maar even denk dat ik niets voel. Het klinkt gek, maar hoop binnekort ook echt kotsmisselijk te worden haha Het je het hcg al zien aankomen, heb het gestuurd per postduif Vind het wel ontzettend knap dat je gewoon tot morgen kan wachten! Wel ff laten weten he! Knuff!
bedankt lieve dames voor het duimen enzo ! Vind ik echt lief..ik duim ook voor jullie en idd. nieuwe ronde nieuwe kanse ! nog steeedss ben ik overtijd ik weet niet of ik dit nog overtijd kan noemen.. want bij de bloedafname zij de Dr dat het -1 was.. Maar is dat dan echt 100 % zeker ? want ik moest eigenlijk 12 dagen geleden al ong. worden..is er dan niet nog een kansje? daar ben ik wel erg benieuwd naar.. als ik ECHT niet zwanger ben..dan hoop ik dat ik snel ong. wordt.. want zolang ik niet ongesteld wordt kan ik niet verder !! zo duurt het wel een eeuwigheid..pfff
ben vandaag ongesteld geworden.. 16 dagen overtijd.. pff zo zie je maar weer.. dat je lichaam je echt voor de gek kan houden.. volgende keer maar beter..